اعتراف خواستگار اینترنتی به آزار و اذیت دختر 19 ساله



مردی که به اتهام کلاهبرداری از دختران جوان در سایت‌ های همسریابی دستگیر شده بود، به آزار و اذیت یکی از قربانیان خود با انگیزه اخاذی اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، متهم 23 ساله به نام بهروز زمستان سال گذشته نقشه کلاهبرداری و سرقت از دختران جوان را طراحی کرد . متهم، مالباختگان را که اغلب افراد تحصیلکرده بودند در سایت های همسریابی فریب می داد و با معرفی خود به عنوان یک فرد تحصیلکرده ساکن تهران، مربی تکواندو، مهندس و حسابدار اعتمادشان را جلب می کرد. زمانی که متوجه می شد این دختران شکست عشقی خورده اند از همین موضوع سوءاستفاده کرده و فریبشان می داد و تاکنون بیش از 110 میلیون تومان از آنها پول گرفته است.

با شکایت مالباختگان متهم تحت تعقیب پلیس اطلاعات ـ امنیت فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت و هفته گذشته زمانی که قصد داشت از یکی از مالباختگان دوباره اخاذی کند، دستگیر شد. متهم در بازجویی ها به فریب دختران جوان و کلاهبرداری از آنها اعتراف کرد تا این که دختر جوانی که در مشهد به دام او افتاده بود با حضور در اداره پلیس از خواستگار حیله گر شکایت کرد و گفت او از وی بیش از پنج میلیون و 200 هزار تومان پول گرفته و همچنین وی را مورد آزار و اذیت قرارداده است.

در حالی که متهم منکر آزار و اذیت این دختر بود سرانجام روز گذشته لب به اعتراف گشود و گفت: به بهانه ازدواج دختر جوان را در سایت همسریابی فریب داده و با این ادعا که دچار مشکلات مالی شده ام، پنج میلیون و 200 هزار تومان از او پول گرفتم. بعد از آن نقشه ای طراحی کردم تا از این دختر 19 ساله که ساکن مشهد بود و در یک رستوران کار می کرد، اخاذی کنم.

متهم خاطرنشان کرد: روز حادثه به بهانه این که می خواهم بدهی اش را بدهم، دختر جوان را فریب داده و به محل اقامتم در مشهد که یک مهمانپذیر بود، دعوت کردم. دقایقی از حضور او نگذشته بود که متوجه شد، قرار نیست پولی به وی بپردازم و نیت شومی در سر دارم.

او خواست از دستم فرار کند که در اتاق را قفل کردم و دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادم. وقتی متوجه شدم کارکنان مهمانپذیر پشت در اتاق هستند از راه بالکن فرار کردم.

وی ادامه داد: پس از فرارم از مهمانپذیر چند روز بعد با دختر جوان تماس گرفته و تهدیدش کردم که باید به من پول بدهد، در غیر این صورت این بار جانش را خواهم گرفت. هدفم از آزار و اذیت وی فقط اخاذی بود.

تحقیقات تکمیلی از متهم برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------