همدستی دایی و خواهر زاده‌ها در سرقت‌های منازل



مرد سابقه‌داری که با همدستی دو خواهرزاده‌اش شبانه به خانه‌های مردم در شهر اردکان دستبرد می‌زد، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، ازچندی پیش شکایت های مردمی در دستور کار پلیس آگاهی شهر اردکان قرار گرفت مبنی بر این که خانه هایشان مورد سرقت سارقان شب رو قرار گرفته و پول و طلاهایشان سرقت شده است. ماموران با تحقیق از مالباختگان و اعزام به محل های سرقت متوجه شدند دزدی ها به یک شیوه انجام شده و احتمال این که افرادی سابقه دار دراین سرقت ها نقش داشته باشند، وجود دارد.

ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این که دو روز پیش همسایه یکی از مالباختگان اطلاعاتی را در اختیار پلیس قرار داد که نشان می داد او در شب سرقت خانه همسایه اش سه مرد را دیده که سرنشینان یک خودروی پراید بوده اند و در حوالی خانه مالباخته تردد داشته اند. با این اطلاعات روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران توانستند هویت مالک خودرو که یک سارق حرفه ای بود را شناسایی کنند بنابراین وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد با همدستی دو خواهرزاده اش با شناسایی خانه هایی که صاحبخانه ها در آنجا حضور نداشتند، وارد خانه شده و با سرقت و پول و طلاهایشان متواری می شدند.

سرهنگ احمد کمالی، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم، دو همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند. این دو متهم نیز به همدستی با دایی خود در سرقت از منازل شهروندان اردکانی اعتراف کردند.

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------