محموله بزرگ مشروبات الکلی به تهران نرسید/ شگرد تبهکاران لو رفت



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تبریز از کشف مقادیر زیادی مشروبات الکلی در این شهر خبر داد که با برچسب های کنسرو لوبیا قرار بود در کشور توزیع شود.

 به گزارش   باشگاه خبرنگاران، موسی خلیل اللهی گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی و در پی صدور مجوز بازرسی به مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین پلیس آگاهی آذربایجان شرقی، مأموران با شگردهای خاص پلیسی موفق به دستگیری فردی به نام م - ن در حین ورود به محل انبار می شوند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از انبار فوق مقادیر زیادی حلبی های 17 کیلویی با برچسب های کنسرو لوبیا به تعداد سه هزار و 47 عدد کشف می شود.

خلیل اللهی ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته از محتوای حلبی های مکشوفه مقادیر زیادی از انواع مشروبات الکلی با جاسازی های ماهرانه و با برچسب کنسرو لوبیا که حسب اظهارات متهم قرار بود به مقصد تهران ارسال شود، کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری با موضوع مشروبات الکلی است ، گفت: با ارجاع گزارش به یکی از شعب بازپرسی، متهم مورد بازجویی قرار گرفته و بعد از بازجویی های لازم و تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت قانونی به زندان تبریز معرفی و تحقیقات در جهت تکمیل پرونده در حال تدوین و تکمیل است.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------