دزد جوان پایتخت را شناسایی کنید/ سرقت کیف خانم‌ها از داخل کالسکه بچه + عکس



پسر جوانی که با سوء استفاده از سهل انگاری مادران، اقدام به سرقت می‌کردند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 05/02/1394 خانمی با مراجعه به کلانتری 153 شهرک ولیعصر به مأمورین اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی پول نقد و همچنین عابربانک حاوی رمز به سرقت رفته است .

پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت کیف به شیوه قاپ زنی" و به دستور شعبه هفتم دادیاری دادسرای ناحیه 18 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در مورخه 05/02/1394 و جهت خرید به داخل مغازه مراجعه کرده بودم ؛ در زمان خرید کیف دستی خود حاوی عابر بانک و مبلغ 460 هزار تومان وجه نقد را در داخل کالسکه بچه گذاشته بودم اما در یک لحظه ، ناگهان جوانی اقدام به سرقت کیف دستی داخل کالسکه کرد و به سرعت از محل متواری شد " .

اخبار,اخبارحوادث, سارق

تحقیقات پلیسی و شناسایی تصویر متهم :
با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر سرقت عابربانک حاوی رمز ، کارآگاهان به بررسی تراکنش مالی حساب عابربانک مالباخته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که سارق پس از سرقت اقدام به برداشت مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان کرده است .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " با شناسایی محل برداشت پول در یکی از شعبات بانکی ، تصویر سارق متواری شناسایی و در ادامه رسیدگی به پرونده دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت و یا محل سکونت و تردد این شخص را از طریق شماره تماس 51055317 در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند " .

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------