عربده کش دورود دستگیر شد/ پلیس: دستگیری این شرور مردم را بسیار خوشحال کرد



فرمانده انتظامی شهرستان دورود از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب به جرم اخلال در نظم عمومی و ایجاد شرارت خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ هدایت‌الله حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های این فرماندهی به منظور پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب که در پرونده خود سابقه شرارت، قمه‌کشی و گردنکشی دارد، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس‌های تخصصی برای دستگیری وی وارد عمل شدند و نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حسنوند با اشاره به اینکه پاک کردن جامعه از چهره این‌گونه افراد به طور جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، ادامه داد: شکایت‌های متعدد علیه این شرور که با رفتارهای غیراخلاقی و عربده‌کشی موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، صورت گرفته بود که با اقتدار پلیس، ابهت پوشالی این فرد شکسته شد.

فرمانده انتظامی دورود در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری این شرور معروف موجی از خشنودی را در میان اهالی منطقه ایجاد و رضایتمندی شهروندان از اقدامات پلیس را فراهم کرد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------