آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

حمله جنون آمیز یک راننده به مردم اتریش



راننده اتومبیلی در اتریش با سرعت زیاد به عابران حاضر در خیابان کوبید سپس از اتومبیل خود پیاده شد و با چاقو به مردم حمله کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس در زمان وقوع حادثه، راننده که سرعتی معادل 100 کیلومتر در ساعت داشت، رهگذران را در شهر گراتس زیر گرفت.

 

در این سانحه سه تن کشته و 34 نفر زخمی شدند. یکی از شاهدان حادثه به پلیس گفت راننده از روی عمد به جمع رهگذران حمله می‌کرد. در این حادثه زن و مرد و کودک یا زیر اتومبیل می‌ماندند یا در برخورد با خودرو به اطراف پرتاب می‌شدند و به زمین می‌افتادند. پس از این حادثه در حالی که پیکرهای مجروح و خونین رهگذران همه‌جا پراکنده شده بود و با ناله و فریاد تقاضای کمک می‌کردند، راننده از اتومبیل بیرون آمده بود و با چاقویی در دست به مردم هجوم می‌برد. مأموران پلیس سرانجام این راننده را دستگیر کردند و آمبولانس‌ها آژیرکشان از هر سو فرا رسیدند تا مجروحان را به بیمارستان‌ها برسانند.

 

پلیس گفت این حادثه هیچ ارتباطی با حملات تروریستی نداشته و به نظر می‌رسد راننده دارای مشکلات روحی  و روانی شدیدی بوده و در حالت جنون‌آمیزی به رهگذران هجوم برده است. این جوان 26 ساله که اهل بوسنی است، در حال حاضر تحت نظر پلیس قرار دارد و بازجویی از او آغاز شده است. به گزارش منتشر شده پلیس، وضعیت شش تن از زخمیان که سه تن از آنها کودک هستند وخیم اعلام شده است. یکی از شاهدان حادثه گفت: راننده جوان از فاصله چند متری بر سرعت اتومبیل افزوده و دیوانه‌وار به انبوه جمعیت مردمی که از خیابان می‌گذشتند، هجوم برده است. پس از این حادثه چهار هلیکوپتر و 60 آمبولانس به محل رسیدند و امدادگران بسرعت به جمع‌آوری زخمی‌ها پرداختند.


به گزارش خبرنگاران، خیابان‌های بخشی از شهر برای ساعتی مسدود شده بود تا امدادگران اورژانس بتوانند با سرعت بیشتری به مجروحان برسند. گراتس دومین شهر بزرگ اتریش است و میدان محل وقوع حادثه میزبان مراسمی مربوط به مسابقات فرمول یک در این کشور بود. پلیس اعلام کرد کشته‌شدگان یک پسربچه چهار ساله و دو بزرگسال هستند و احتمال داده می‌شود بر تعداد کشته‌ها افزوده شود. یک شاهد به خبرنگاران گفته است صحنه وحشتناکی بود، این راننده جوان در هنگامه خون و وحشت به طور پیاپی اتومبیلش را به انبوه جمعیت حاضر در میدان می‌کوبید و زن و مرد و کودک، همچون ساقه‌های گیاهان درو می‌شدند و بر زمین می‌افتادند.


 اخبار  حوادث  -  ایران 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------