قتل هولناک کارگر رستوران فرحزاد پس از صرف شام/ پسر جنایتکار: مقتول مانع از پارک خودرو‌ام شد + عکس



پسری که در اقدامی جنون آمیز دست به جنایت در یکی از رستوران‌های فرحزاد زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 17:00 مورخه 13/06/1392 و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، به کلانتری 134 شهرک قدس ( غرب ) اعلام شد که جوانی 23 ساله که مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته به بیمارستان لاله منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرده است .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول بنام "معین . ر" ، کارگران رستوران گل لاله واقع در منطقه فرحزاد بوده که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از ناحیه گردن ، سینه ، دست و ... قرار گرفته ، در ساعت 02:00 بامداد مورخه 13/06/1392 از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته اما سرانجام در ساعت 17:00 و به علت شدت ضربات وارد شده فوت می نماید .

 

اخبار,اخبارحوادث,جنایت, قتل


پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات شاهدان صحنه جنایت :
تعدادی از کارگران محل جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند که جوانی حدودا 25 ساله با یک دستگاه خودرو سواری ال 90 به رستوران محل جنایت  مراجعه و در حالیکه خودرو خود را در وسط خیابان رها کرده ، به داخل رستوران رفته و مقتول را در زمان استراحت مورد ضربات متعدد چاقو قرار داده و پس از آن به سرعت از محل متواری شده است .

یکی از کارگران رستوران محل جنایت در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : " کار تمام شده بود ؛ قصد تعطیلی رستوران را داشتیم که یک جوان ( قاتل ) حدودا 25 ساله وارد رستوران شد و در حالیکه به نظر می رسید در وضعیت طبیعی قرار ندارد ، اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با چاقو کرد ؛ پس از آن به سرعت خودش را به تخت چوبی که مقتول بر روی آن در حال استراحت کردن بود رساند ، چندین ضربه با چاقو به وی زد و پس از آن از محل متواری شد " .

یکی دیگر از شاهدان صحنه جنایت نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " شب جنایت ، قاتل بهمراه خانم جوانی به رستوران آمده بود ؛ هر دو نفر آنها پس از صرف شام از رستوران خارج شدند تا اینکه پس از چند ساعت ، قاتل مجددا به رستوران مراجعه و مقتول را به قتل رساند"  .
شاهدی دیگر در اظهارات خود به کاراگاهان گفت : " بنده نگهبان پارکینگ رستوران کناری محل جنایت هستم ؛ حدودا ساعت یک بامداد بود که قاتل با خودرو ال 90 سفید رنگ به مقابل رستوران ما آمد و در حالیکه به صورت دنده عقب قصد پارک خودرو را داشت ، از ناحیه عقب خودرو با دیوار تصادف کرد که شیشه چراغ های عقب ماشین شکست . قاتل ماشین را در همان وضعیت ، در وسط خیابان رها کرد و به سمت رستوران محل جنایت رفت ؛ هرچه از او درخواست کردم که ماشین را از مسیر حرکت مردم بردارد ، جوابی نداد و داخل رستوران محل جنایت شد . نگهبان رستوران عنوان داشت که رستوران تعطیل است اما قاتل توجهی نکرد و به محل استراحت کارگران رفت ؛ بنده نیز برای پیگیری موضوع ، بهمراه نگهبان رستوران به تعقیب ایشان رفتیم که ناگهان وی به بالای سر مقتول رفت و در حالیکه معین بر روی تخت دراز کشیده بود ، با چاقو چندین ضربه به او زد و پس از آن به سرعت از رستوران خارج و با خودرو ال 90 از محل متواری شد" .

شناسایی قاتل :
با آغاز تحقیقات و با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته رستوران های محل جنایت ، کارآگاهان موفق به شناسایی صاحب خودرو شدند ؛ صاحب خودرو دستگیر ، به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل و پس از اطلاع از موضوع جنایت عنوان داشت : خودرو در شب جنایت در اختیار یکی از دوستانم بنام سیامک . ص ( 25 ساله ) با نام مستعار کوروش قرار داشت ؛ زمانیکه کوروش خودرو را برایم آورد عنوان کرد که در زمان پارک خودرو از ناحیه عقب خودرو با دیوار تصادف کرده اما در خصوص درگیری و وقوع جنایت هیچ صحبنی با من نکرد و پس از تحویل دادن خودرو از وی هیچ اطلاعی از وی ندارم " . 

اخبار,اخبارحوادث,جنایت, قتل


با شناسایی هویت قاتل ، کارآگاهان به محل سکونت سیامک در منطقه مهرویلا واقع در شهرستان کرج رفته و در تحقیقات از خانواده متهم اطلاع پیدا کردند که سیامک پس از ارتکاب جنایت ، از محل سکونتش متواری شده است .

من قاتل هستم :
همزمان با ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم ، کارآگاهان با ارائه مشاوره به خانواده مقتول از آنها خواستند تا در خصوص معرفی متهم به پلیس با آنها همکاری نمایند .

سرانجام در ساعت 15:00 مورخه 31/03/1394 متهم پرونده با مراجعه به دادسرای جنایی خود را تسلیم کرد و در اظهارات اولیه ی خود ، در خصوص انگیزه جنایت به کارآگاهان گفت : " در زمان مراجعه به رستورانِ محل جنایت ، قصد پارک خودرو در مقابل درب رستوران را داشتم که مقتول مانع از پارک ماشین در آنجا شد ؛ در حالیکه از این کار مقتول بسیار عصبانی شده و به نوعی فکر می کردم که در مقابل او کم آورده ام ، پس از صرف شام از رستوران خارج شده اما با وجود  گذشت چندین ساعت از ماجرای پارک خودرو تصمیم گرفتم تا تلافی کار مقتول را که مرا ضایع کرده بود درآورم و به همین علت مجددا به رستوران محل جنایت رفته و ... " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات و مشخص شدن انگیزه واقعی جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته ؛ تحقیقات تکمیلی جهت بررسی صحت اظهارات متهم در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است" . 


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------