آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

درگیری مرگبار زوج سالمند بر سر یک نخ سیگار + تصاویر



به گزارش پلیس رنفورشایر پس از یکسال همسر مردی که وی را به دلیل داشتن یک پاکت سیگار به قتل رسانده بود، محاکمه شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، "ساندرا بروس" 61 ساله در فوریه سال گذشته به اتهام قتل همسرش "نورمن" 64 ساله دستگیر و پس از یک سال محاکمه شد.

 

اخبار,اخبار حوادث,  قتل   عمد


بنابراین گزارش "ساندرا" به همراه همسرش هر دو از مصرف کنندگان سیگار بودند که به تازگی برای حفظ سلامتی شان به دستور پزشک معالجشان از مصرف سیگار منع شدند.

به گزارش پلیس رنفروشایر در روز حادثه پس از بازگشت "ساندرا" به منزل مسکونی اش از جلسه ای که دیگر ترک کنندگان سیگار در آن حضور داشتند، همسرش "نورمن" را در حالی یافت که به صورت پنهانی پس از باز کردن یک بسته سیگار قصد روشن کردن یکی از آنان را داشت.

 

اخبار,اخبار حوادث,  قتل   عمد

خشم آنی و خارج از کنترل "ساندرا" به حدی بود که با شوهرش دستگیر شد و پس از ضرب و شتم وی را با تمام قدرت به گونه ای هل داد که سرش به پله های طبقه دوم برخورد کرد و این درگیری فیزیکی چند لحظه ای در نهایت با مرگ نورمن 64 ساله پایان یافت.

پس از حضور پلیس و نیروهای امداد مرگ "نورمن" را به دلیل ضربه شدید وارد شده به پشت سرش  و شکسته شدن جمجمه او اعلام شده بود تایید شد.

"ساندرا" به اتهام قتل همسرش و یک درگیری فیزیکی که در فوریه سال گذشته اتفاق افتاده بود دستگیر و پس از یک سال حبس موقت در دادگاهی در رنفروشایر انگلستان محاکمه شد.

بنابر حکم "لرد آرمسترانگ قاضی" این پرونده "شاندرا پروس" 61ساله به اتهام قتل عمد به 15سال زندان محکوم شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------