قاتل فراری با برگه رضایت اولیای دم تسلیم شد



پسر جوان که کارگر رستورانی را به قتل رسانده بود، پس از دو سال فرار در حالی که برگه رضایت اولیای دم را در دست داشت خود را تسلیم کرد.

به گزارش جام جم، عصر روز سیزدهم شهریور سال 92 مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان های منطقه شهرک قدس به پلیس گزارش شد. تیم پلیسی پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند، معین 23 ساله کارگر رستورانی در فرحزاد بوده که با ضربه های چاقو به قتل رسیده است.

 

تیم جنایی در ادامه به تحقیق از کارگران رستوران پرداختند که آنها مدعی شدند، راننده یک دستگاه ال90 خودروی خود را مقابل رستوران پارک کرده و با چاقو به کارگر رستوران حمله و از محل فرار کرده است.یکی از کارگران رستوران در جریان تحقیقات گفت: شب جنایت، قاتل همراه زن جوانی به رستوران آمده بود. آنها پس از صرف شام از رستوران خارج شدند و پس از چند ساعت، مرد جوان دوباره به رستوران بازگشت و کارگر رستوران را به قتل رساند .

با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی صاحب خودرو شدند که او پس از دستگیری در بازجویی ها گفت: خودرو شب جنایت در اختیار یکی از دوستانم به نام سیامک 25 ساله با نام مستعار کوروش بود. زمانی که کوروش خودرو را برایم آورد، عنوان کرد خودرو هنگام پارک به دیوار برخورد کرده، اما درباره درگیری و وقوع جنایت هیچ صحبتی نکرد.

 

با شناسایی هویت قاتل، کارآگاهان به محل سکونت سیامک در منطقه مهرویلای شهرستان کرج اعزام و در تحقیق از خانواده متهم متوجه شدند او پس از ارتکاب جنایت، متواری شده است.همزمان با ادامه تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم، کارآگاهان با ارائه مشاوره به خانواده مقتول از آنها خواستند تا در خصوص معرفی متهم به پلیس با آنها همکاری کنند . سرانجام عصر یکشنبه، متهم در حالی که برگ رضایت اولیای دم را در دست داشت با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران خود را تسلیم کرد.

او درباره انگیزه اش از قتل به قاضی سعید احمدبیگی گفت: شب حادثه مقتول اجازه نداد خودرو را مقابل رستوران پارک کنم. این کار باعث شد از او کینه به دل بگیرم و احساس کنم مقابل او کم آورده ام؛ به همین دلیل به رستوران بازگشته و او را با ضربه های چاقو زدم. وقتی توانستم رضایت اولیای دم را کسب کنم، تصمیم به معرفی خود گرفتم. در این مدت در شهرهای مختلف فراری بودم.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------