آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

كلاهبرداري با اعلاميه فوت



فرمانده انتظامي استان لرستان از دستگيري باند چهار نفره كلاهبردار كه با ارائه اعلاميه فوت بستگان اقدام به كلاهبرداري يك ميليارد و 500 ميليون ريالي از شهروندان كرده بودند، خبر داد.

سردار محمد قنبري گفت: در پي ارجاع چندين فقره كلاهبرداري مبني بر اينكه سه مرد جوان و يك زن با ظاهري آراسته و شيك با يك دستگاه پژو 405 به خوار و بار فروشي‌هاي خرم آباد مراجعه و با ارائه اعلاميه فوت احدي از بستگان خود و چك جعلي با جلب اعتماد فروشندگان اقلام مصرفي خريداري مي‌كنند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري آگاهي استان قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات پليسي و كارهاي اطلاعاتي اعضاي باند كلاهبرداري كه سه مرد و يك زن بودند را شناسايي و هر چهار نفر را دستگير كردند. فرمانده انتظامي استان لرستان تصريح كرد: متهمان دستگير شده كه يك نفر از آنان سابقه‌دار و تحت تعقيب مراجع قضايي است، ابتدا منكر جرم بوده كه با ارائه ادله و مدارك موجود و اظهارات مالباختگان به هفت فقره كلاهبرداري به اين شيوه كه از فروشندگان در قبال چك جعلي اقلام مصرفي خريداري مي‌كردند، اعتراف كردند.

 

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان كرد: از چهار متهم دستگير شده يك ميليارد و 500 ميليون ريال كلاهبرداري كشف و همراه پرونده تحويل مراجع قضايي شدند. قنبري در پايان با اشاره به اينكه كلاهبرداران داراي ظاهري آراسته و حراف و خوش برخورد هستند تا شخص مقابل را به طمع بيندازند، به هم استاني‌ها توصيه كرد: گول اين‌گونه افراد را نخورند و با رعايت نكات پيشگيرانه، پليس را در شناسايي و برخورد جدي با كلاهبرداران ياري كنند. 

 

 اخبار حوادث  -   آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------