آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شوهر سرطانی به روش هولناکی به درد‌های همسرش پایان داد + عکس



اخبار,اخبارحوادث, قاتل

یک مرد 88 ساله با شلیک به همسر فلج و بی آزارش به قاتل بی‌رحم شهرت یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، آقای "ویلیام درسر" که درژانویه 2014 برای ملاقات همسرش "فرانسز" 86 ساله به بیمارستان کارسون تاهو نوادا (واقع در ایلات متحده امریکا )رفت و پس از در خواست او(فرانسز) به مردن ،با هفت تیر به سینه او شلیک کرد.

طبق گزارشات ،خانم فرانسز  که براثر  یک اسیب جدی  فلج و خانه نشین شده بود و دیگرهیچ عمل جراحی بر او اثر نداشت، از دردی مشقت بار رنج میبرد.

این خانم نیاز به یک مراقبت همیشگی توسط پرستار در خانه داشت، او مکررا به اعضای خانواده اش گفته بود که دیگر نمیخواهد زنده بماند.

بنا براین گزارش، دو هفته بعد همسرش ویلیام که به تازگی پس از 18 ماه زندانی آزاد شده بود،قبل از رفتن به ملاقات او اسلحه ایی را خریداری کرده ودر روز ملاقات و پس از اینکه فرانسز ارام و بی ازار بر روی تخت بیمارستان به خواب فرورفته بود با شلیک هفت تیر به سینه او مرگ دردناکی را برای همسرش رقم زد.

نوه بزرگ خانم فرانسز میگوید که او زنی باهوش و قوی بود،عاشق طبیعت و موسیقی بود و از نگهداری نوه‌هایش لذت میبرد، این بسیار دردناک است که او اواخر زندگی اش را با دردی ابدی و بدور از لذت و خوشحالی سپری کرد.

خانواده درسر،خواستار این هستند که ویلیام تحت پیگرد فانونی قرار نگیرد و شرایط پزشکی او گواه این درخواست است.

ویلیام که از نوعی سرطان پیشرفته پروستات رنج میبرد در مصاحبه با گزارشگر گفت:من هیچ نیت شومی از کشتن او نداشتم، شما نمی توانید قضاوت کنید که این کار در ست است یا غلط، نیاز به یک انگیزه مجرمانه ،جز اصلی هر اقدام به قتلی است اما من ان را نداشتم .من میخواستم به دردهای او پایان دهم .


 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------