آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

انکار کشتن نوعروس 15 ساله در جلسه دادگاه



مرد میانسال که متهم است عروس 15 ساله خود را به قتل رسانده، در جلسه دادگاه منکر اتهاماتش شد.

به گزارش جام جم، راز این جنایت بهمن سال 92 فاش شد. مرد جوان وقتی متوجه شد همسرش به تماس های او پاسخ نمی دهد، به خانه بازگشت و با جسد تازه عروس 15 ساله در اتاق خواب رو به رو شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل جنایت شده و در بررسی های مقدماتی متوجه شدند، دست های ریحانه با طناب بسته شده است. پزشک جنایی هم علت مرگ را خفگی با طناب اعلام کرد و گفت: مقتول با عامل جنایت درگیر شده است.

کارآگاهان در نخستین گام به تحقیق از همسر مقتول پرداختند که او گفت: صبح برای انجام کاری از خانه بیرون رفته بودم. در راه برگشت، همسر برادرم با من تماس گرفت و گفت هرچه به ریحانه زنگ می زنم گوشی را برنمی دارد. نگران شدم و بلافاصله خودم را به خانه رساندم و جسدش را در اتاق خواب پیدا کردم.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که ماموران به پدرشوهر مقتول مشکوک شده و تحقیقات را روی او متمرکز کردند. مرد میانسال مخالف این ازدواج بود و آثار درگیری روی بدن او مشاهده می شد.

منوچهر در چند مرحله اتهام قتل را رد کرد اما سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: چند سال قبل از همسرم جدا شدم و با بچه هایم زندگی می کردم. شهرام چندی قبل عاشق ریحانه شد. من با این ازدواج مخالف بودم و به ریحانه گفته بودم اجازه نمی دهم این وصلت سربگیرد. صبح روز حادثه بر سر این که او کار خانه نمی کند با هم درگیر شده و او را با طناب خفه کردم. بعد هم جسد را طناب پیچ کردم تا مسیر تحقیقات را تغییر دهم. به بهانه خرید کارتن از خانه خارج شده و با تماس پسرم به خانه بازگشتم.

متهم سپس صحنه قتل را بازسازی کرد اما در ادامه تحقیقات منکر قتل شد. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم صبح دیروز به ریاست قاضی مصطفی باقری و با حضور چهار قاضی مستشار محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست، گفت: با توجه به اعتراف متهم، بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی، برای او تقاضای مجازات قانونی دارم.

اولیای دم مقتول هم برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند. همسر ریحانه نیز گفت: اگر پدرم عامل قتل ریحانه باشد من هم به سهم خودم برای او تقاضای مجازات قانونی دارم.

با این حال منوچهر اتهام قتل را انکار کرد و گفت: من ریحانه را دوست داشتم و او را به قتل نرسانده ام. در زمان قتل خانه نبودم و نمی دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

رئیس دادگاه سپس اعترافات متهم در مراحل بازپرسی را خواند که منوچهر این اظهارات را نیز تکذیب کرد.

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

 

 اخبار  حوادث   -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------