نگهبان زندان 2زندانی را فراری داد تا شوهرش را بکشند/1000پلیس و کماندوی امریکا به دنبال قاتلان



پلیس ایالتی نیویورک اعلام کرد که بیش از هزار افسر و مأمور پلیس و کماندو به همراه سگ‌های جست‌وجوگر در پی دو قاتل فراری از زندان نیویورک هستند. یکی از این فراری ها به اعدام و دیگری به 25 سال حبس محکوم شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، ریچارد مت و دیوید سوئیت دو هفته پیش (21خردادماه) گذشته از زندان ایالتی-امنیتی نیویورک با همکاری یک زن زندانبان فرار کردند. طی روزهای گذشته افسران پلیس در سراسر ایالت‌های کارولینا، کالیفرنیا، پنسیلوانیا و چند ایالت دیگر در جست‌وجوی این دو محکوم فراری هستند. آخرین اطلاعات به دست آمده توسط پلیس حاکی است که زن زندانبان به نام «جویس میشل» به یکی از زندانیان قاتل علاقه‌مند شده و به فرار آنها کمک کرده بود.  این زن نگهبان با این دو زندانی قرار گذاشته بود که پس از فرار به سراغ شوهر او بروند و او را به قتل برسانند.


این زن نگهبان نزد پلیس اعتراف کرده که ابزار و تجهیزات لازم برای برش آهن همچون تیغه آهن بری و پیچ گوشتی را درون گوشت همبرگر زندانیان قرار داده بود که پس از منجمد کردن همبرگر آن را به عنوان وعده غذایی در اختیار دو زندانی قرار داده بود. به گزارش پلیس این دو زندانی نیز پس از آب شدن یخ گوشت ابزار برش آهن را از داخل آن برداشته‌اند و با ایجاد حفره‌ای در دیوار سلول‌شان و با بریدن لوله فولادی پشت سلول وارد سیستم فاضلاب شده‌اند و از طریق چاه، خود را به خیابان نزدیک زندان رسانده و از آنجا فرار کرده‌اند.


پلیس جایزه 50 هزار دلاری برای دستگیری هر یک و در مجموع 100 هزار دلار برای هر دو فراری تعیین کرده است؛ اما هنوز نتوانسته هیچ یک از آنها را دستگیر کند. هر دو زندانی به جرم قتل و آدم‌ربایی به 25 سال زندان و حبس ابد محکوم شده بودند.


 اخبار  حوادث   - ایران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------