ناکامی آدم‌ربایان در اخاذی از مرد پولدار



اعضای باند سارقان خودرو و موتورسیکلت که با ربودن مردی قصد داشتند یکشبه پولدار شوند، با تیزهوشی یکی از شهروندان ناکام ماندند.

به گزارش جام جم، بیست و هشتم خرداد امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران با طرح شکایتی گفت: دیروز سه مرد را به عنوان مسافر سوارخودرویم کردم که پس از طی مسافتی یکی از آنها با تهدید سلاح از من خواست به سمت حاشیه شهر حرکت کنم.پس از رسیدن به محل خلوت،آنها مرا از خودرو به بیرون پرت وخودرو راسر قت کردند. با کمک راننده یک خودروی عبوری توانستم خود را به مرکز درمانی برسانم.

پس از این شکایت، مشخصات خودروی سرقتی در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که دو روز قبل مردی در تماس با پلیس اعلام کرد، سه مرد در حالی که فردی را به گروگان گرفته بودند وارد خانه ای در همسایگی آنها شده اند.

کارآگاهان پلیس آگاهی بهارستان با هماهنگی سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند. آنها با زیر نظر گرفتن این خانه متوجه شدند، متهمان همان سارقان خودرو هستند.ماموران سپس وارد خانه شده و در بازرسی خودرو با مرد جوانی در حالی که دست و پایش بسته بود در صندق عقب رو به رو شدند. مرد جوان پس از رهایی مدعی شد، سه نفر وی را ربوده اند که در ادامه ماموران هر سه متهم را دستگیر و در بازرسی از آنها سلاحی کشف کردند. یکی از متهمان به پلیس گفت: من و همدستانم در زمینه سرقت خودرو و موتورسیکلت فعالیت داریم. بعد از سرقت خودرو، با آن در قالب مسافربر از مسافران زورگیری می کردیم.

از طریق یکی از دوستانم با گروگان آشنا شده و نقشه ربودن او را طراحی کردیم. مرد جوان را سوار خودرو کرده و با تهدید دست و پایش را بستیم وباانتقال به مخفیگاه خود، 500 هزار تومان پولش را دزدیدیم و قبل از اخاذی از خانواده اش، دستگیر شدیم. در ادامه تحقیقات متهمان اعتراف کردند تاکنون 50 خودرو و موتورسیکلت را سرقت کرده اند. برای متهمان قرار قــانونی صادر شد.

تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------