قصد آزار و اذیت دختر دانشجو در خانه مادربزرگ/ فنون رزمی ناجی دختر 20 ساله شد



دختر کاراته‌کار با ضربه فنی کردن دو پسر شیطان‌صفت که قصد آزار و اذیت او را داشتند، توانست ضربه فنی کند.

  اوایل این هفته دختر جوانی همراه مادرش با مراجعه به دادسرای جنایی از دو پسر جوان به اتهام آدم ربایی شکایت کرد. سارا 20 ساله در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: چندی قبل با پسر جوانی به نام حامد در شبکه های اجتماعی آشنا شدم.

 

25 اردیبهشت او همراه دوستش رحیم به بهانه گردش به دنبالم آمدند و مرا به خانه مادربزرگ حامد برده و به زور قصد اذیت و آزارم را داشتند. در های تراس قفل بود، وقتی رحیم قصد داشت به سمتم بیاید به خاطر این که کاراته کار کرده بودم ضربه ای به او و حامد زدم و با جا گذاشتن کیف و تلفن همراه خودم را به بیرون از خانه رساندم. حالا نیز از آنها به اتهام آدم ربایی شکایت دارم.

در ادامه ماموران موفق به شناسایی و دستگیری دو پسر جوان شدند. روز گذشته با انتقال متهمان به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آنها بازجویی شدند. حامد با اعتراف به دوستی با دختر جوان گفت: چند ماهی بود با سارا در برنامه لاین دوست شده بودم و با هم رابطه داشتیم تا این که او ادعا کرد باید با هم ازدواج کنیم.

من نه پولی داشتم و نه قصد ازدواج، به همین خاطر با او قطع ارتباط کردم و دو ماهی بود از او خبری نداشتم تا این که یک روز دوباره با هم ارتباط برقرار کردیم. یک روز برای گردش با هم قرار گذاشتیم و او از دانشگاهش در قزوین به میدان آزادی آمد. همراه رحیم دنبال او رفته و به خانه مادربزرگم رفتیم. آنجا بار دیگر بر سر ازدواج دعوایمان شد و او مدعی شد او را ربوده ام. در صورتی که دختر جوان خودش به خانه مادربزرگم آمد.

با اعترافات پسر جوان و با دستور محسن مدیر روستا بازپرس جنایی دو متهم برای تحقیقات بیشتر بازداشت شدند و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------