انتقام از همکار با میله آهنی/ قربانی 36 ساله به خاطر هیچ جان باخت + تصاویر



یک کارگر که در یک حمله انتقام جویانه با میله آهنی به همکارش حمله و او را به قتل رسانده بود،دستگیر و به حبس محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آقای "شان واین رایت" 47 ساله کارگر FBSواقع در شفیلد(انگلستان) به اتهام قتل همکارش آقای "سیمون هادس ورس" 36 ساله در دادگاه یورک شیر به 28 سال زندان محکوم شد.

بر اساس گزارش پلیس این جانی که بر سر موضوع بی ارزشی از قربانی کینه داشت در یک حمله وحشیانه به او حمله کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل


پلیس در ادامه گفت:داستان از آنجایی شروع می‌شود که در ساعات پایانی کار هنگامی که آقای "سیمون" درب محل کار را بسته و در انتظار اتوبوس بود که آقای "شان" از او در خواست می‌کند تا در را باز کند و او کیف پولش را که جا گذاشته بود ،بردارد. اما وقتی "سیمون" در خواست او را رد میکند و به دنبال یک مشاجره کوتاه، "شان" عصبانی و تصمیم به تلافی میگیرد.

آقای "جاستیک گلوب" وکیل مدافع در دادگاه بیان میکند که چطور جانی پس از جا گذاشتن کیف پولش در محل کار برگشته تا آن را پس بگیرد اما آقای "سیمون" که مردی خجالتی و مهربان توصیف شده به دلیل رفتن به خانه نامزدش عجله داشته و از باز کردن مجدد درب خودداری کرده و "شان" که از این موضوع خشمگین شده میله آهنی را از محل کار برداشته و در خودرواش گذاشت.

او در ادامه گفت:آقای "شان"،که میدانسته "سیمون" به کجا خواهد رفت،در شب هنگام، نزدیک زمین بازی انتظار او را کشیده و سپس  در یک اقدام غافلگیرانه به او حمله ور شد.

جسد قربانی وقتی پیدا شد آثار شکستگی جمجمه و پارگی در سر و صورتش وجود داشت.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل


پلیس یورک گفت:ما می‌دانیم که "شان" یک شخصیت کینه توز و انتقام جو دارد و برای هر مسئله بی ارزشی با مردم مشاجره میکند ،او که از لحاظ فیزیکی از قربانی بزرگتر و قوی تر بود و بعد از ضرب و شتم او را بدون هیچ کمکی رها کرده و اینها همه از نشانه ها ی شخصیت یک قلدر بی رحم است.

خانواده قربانی پس از شنیدن رای دادگاه گفتند که آنها یکی از بهترین اعضای خانواده را از دست داده اند، او برادر ،همسر و پسری مهربان و دوست داشتنی بود و مرگ او با رفتار یک حیوان صفت، وحشتناک و دردناک است.


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------