آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پایان فرار متهمان قتل تبعه ایرانی در تورنتو



بعد از ٢ هفته فرار، زوج مظنون به قتل سینا پارسی، جوان ۳۲ ساله ایرانی-کانادایی بازداشت شدند.

کلاید مارشال و سابرینا شوار که پس از جنایت مرموز مرد ایرانی از تورنتو گریخته بودند، در مرکز خرید منطقه نیاگارا بازداشت شدند.  پارسی ۳۲ ساله سه‌شنبه ۹ ژوئن بعد از ترک یک مسابقه فوتبال در شهر وان کانادا از دوستان خود جدا شد و با خودروی پیکاپ مشکی رنگش به سمت شهر حرکت کرد.  جسد او ٣ روز بعد در طبقه هشتم آپارتمانی در خیابان وولنر در تورنتو کشف شد.  این جنایت که توسط پلیس یک قتل «خشن» توصیف شده بود خیلی زود رسانه‌ای شد و به دنبال آن پلیس با بررسی تصاویر دوربین مداربسته‌ این آپارتمان ٢ مظنون حادثه را شناسایی کرد. کلاید مارشال و سابرینا شوار، زوج ۳۶ و ۲۷ ساله ساکن این آپارتمان ساعت ١٠: ٠٤ صبح و دقیقا بعد از جنایت، خانه خود را به همراه سگ‌شان ترک کردند. 


فرار بزرگ این زوج  موجی از وحشت را در کانادا به راه انداخته بود.  پلیس نیز اعلام کرد کلاید سابقه خشونت داشته، عموما چاقو حمل می‌کند و در صورتی که با او درگیر شوید از آن استفاده خواهد کرد.


با این حال تلاش‌ها برای دستگیری این زوج بی‌نتیجه بود تا این‌که پلیس در یک کنفرانس خبری با انتشار فیلمی تازه از مظنونان خواست «کار درست را انجام دهند.»


مایکل پترسون از پلیس تورنتو خطاب به زوج فراری گفت:  «برای پایان دادن به این ماجرا فقط یک راه درست وجود دارد،  خودتان را تسلیم کنید. یک وکیل بگیرید، توصیه‌اش را بپذیرید و بیایید با من صحبت کنید.  من آماده‌ام روایت شما را از ماجرا بشنوم.» همزمان با سخنرانی پلیس فیلمی تازه از یک دوربین مداربسته بیرون آپارتمان محل جنایت منتشر شد که طی آن به نظر می‌رسید پارسی به خواست خود همراه کلاید و شوار وارد خانه می‌شود.


دستگیری مظنونان قتل سینا پارسی
پلیس تورنتو پس از ٢ هفته تعقیب و گریز موفق شد مظنونین به قتل سینا را دستگیر کند.  این ٢ نفر درحالی‌که در فروشگاه والمارت در نیاگارا فالز درحال خرید بودند که توسط دیگر مشتریان شناسایی شده و با حضور به موقع پلیس به دام افتادند.  آنها بعد ازظهر روز چهارشنبه در دادگاهی در خیابان فینچ با حضور رویا پارسی همسر سینا و جفری پولاک وکیل خانواده پارسی تفهیم اتهام شدند.


رویا پس از جلسه دادگاه در حضور خبرنگاران از تلاش‌های پلیس تورنتو و همچنین اقدام به موقع اهالی که موجب دستگیری متهمان شد تشکر کرد و گفت: «سینا عشق زندگیم و بهترین دوست من بود.» جفری پولاک وکیل پرونده پارسی نیز به خبرنگاران گفت: « سینا در سن ۱۸ سالگی به کانادا مهاجرت کرد  و ۵‌سال پیش با رویا ازدواج کرد و درحال برنامه‌ریزی برای شروع زندگی مشترکشان بودند که این حادثه رخ داد. با توجه به علاقه شدید سینا به فوتبال این زوج قصد داشتند بازی‌های جام‌جهانی زنان کانادا را به اتفاق در ورزشگاه تماشا کنند ولی این حادثه سینا را از رویا گرفت و جسد او یک روز قبل از روز پدر به خاک سپرده شد.»


پلیس نیز در رابطه با این جنایت اعلام کرد: هنوز صد در صد درباره علت قتل مطمئن نیست، اما در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود که سینا با سابرینا در محل کار او آشنا بوده است.  سینا پارسی در حوزه بام‌سازی مشغول به کار بود.

 

اخبار   حوادث  -  شهر وند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------