آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

روش احمقانه پدر برای ساکت کردن کودکش/ نوزاد شیرخواره دچار معلولیت شد + تصاویر



پدری که با رفتار وحشیانه خود با عث چندین مورد ناتوانایی در نوزاد خود شد به 10 سال حبس محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آقای "جان واتسون" که خود را هیولا می‌نامد پس از دستگیر شدن توسط پلیس اعتراف کرد که در ژانویه سال گذشته در خانه شان (در لینکولنز شیر،انگلستان)به طفل خود "جارویس" حمله کرده است.

براساس گزارش پلیس این پدر روانی 27 ساله به منظور ساکت کردن گریه نوزاد، او را از وسط بدنش گرفته و به شدت تکان داده به طوری که شبکیه چشم بچه خونریزی و آسیب جبران ناپذیری به مغز و ستون فقرات او رسیده است.

 

اخبار,اخبار حوادث, کودک آزاری

 

 در نتیجه رفتار وحشیانه و حیوان صفت ،این کودک بی گناه دیگر هرگز قادر به زندگی عادی مانند غذا خوردن ،صحبت کردن و استفاده از توالت بدون کمک پرستار نخواهد بود و همچنین "جارویس" کوچک به بیماری سرع و کوری مادام العمر متحمل شد.

در تحقیقات گسترده تر معلوم  شد که آقای "واتسون" اهل گریم سی بای ،مستعد به خشونت است و خیلی سریع کنترلش را از دست میدهد و سابقا همسر خود "کاترین مونی" را مورد آزار و اذیت قرار داده و چندین مورد مشاجره با او داشته است.

"واتسون" که در یک مرکز تفریحی کار می‌کرد پس از اخراج شدن وقتی به خانه برمی‌گردد تحت یک فشار روحی پس از مشاجره با "کاترین مونی"،برای ساکت کردن گریه پسرش او را برداشته و با شدت زیاد و مکررا او را تکان داده است به طوری که به هنگام رسیدن آمبولانس کودک دیگر نبض نداشته و قادر به نفس ‌کشیدن نبود.

مادر کودک ،خانم "کاترین مونی" که همسرش را مقصر این اتفاق غم انگیز می‌داند، خود را نیز سرزنش میکند از اینکه نتوانسته واتسون را از این عمل وحشیاته باز دارد.

اخبار,اخبار حوادث, کودک آزاری


در دادگاهی که برگزار شد قاضی "دیوید ترنبرگ" گفت :این یک تراژدی کامل است چرا که یک کودک معلول با زندگی از دست رفته اش به جا مانده است.

او در ادامه گفت؛شما باعث ایجاد یک کاتالوگ از جراحت و صدمات برای این کودک بی گناه شدید،ظلمی که هیچ والدینی در حق فرزندش نمیکند .

خانم "کاترین مون" به دلیل بی کفایتی از نگهداری فرزندش به 18 ماه زندانی و آقای "واتسون" پس از قبول اتهاماتش در دادگاه گریم سی بای به 10 سال حبس محکوم شد.

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------