اعتراف به قتل زن جوان در جنگل نکا



متهم ردیف اول پرونده قتل زن جوان در جنگل نکا، در دومین جلسه دادگاه اتهامات خود را پذیرفت.

به گزارش جام جم، پنجشنبه دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در جنگل نکا برگزار شد. در این جلسه، نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت و اولیای دم خواستار قصاص قاتل شدند.

براساس گزارش دادگستری مازندران، این جلسه با حضور متهم ردیف اول، «عباس» همراه با وکیل تسخیری و متهم ردیف دوم، «مازیار» همراه با وکیل انتخابی او و خانواده مقتول خدیجه رمضانی همراه وکیل آنان در شعبه اول کیفری 2 استان، با حضور سه قاضی ساعت 10 صبح تشکیل شد.

عباس، متهم ردیف اول با تشریح جزئیات حادثه گفت: تمام ضربات چاقو و تبر را خودم به مقتول وارد کردم.

در ادامه جلسه متهم ردیف دوم نیز به بیان اقدامات خود در این پرونده پرداخت که سرانجام پس از شور قضات، کاظم زاده، رئیس دادگاه شعبه اول کیفری 2 استان اعلام کرد: با راهنمایی و اظهارات متهمان فقط دو فک، جمجمه و چند قطعه استخوان و لباس و کفش مقتول کشف شده و با توجه به ضرورت تشخیص حتمی و اطمینان کامل این امر که بقایای جسد متعلق به خانم خدیجه رمضانی دارابی است، دادگاه با نظر اکثر اعضا به این نتیجه رسیده که آزمایش دی.ان.ای از بقایای جسد مقتول در پزشکی قانونی صورت گیرد تا پس از اعلام نتیجه پزشکی قانونی، دادگاه در اسرع وقت آخرین دفاع متهمان را برگزار و حکم را صادر کند.

عصر چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت امسال، خدیجه 21 ساله برای رفتن به دندانپزشکی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. با طولانی شدن غیبت این زن، تحقیقات پلیس برای یافتن او آغاز شد و ماموران دو مرد را در این زمینه دستگیر کردند که متهمان به ربودن و قتل زن جوان با انگیزه سرقت اعتراف کردند.

در ادامه نیز خریدار طلاهای سرقتی دستگیر شد سپس از این جنایت اخباری درخصوص وقوع قتل های سریالی در استان مازندران مطرح شد که رئیس کل دادگستری مازندران با رد هرگونه رفتار باندی و نقشه قتل از پیش تعیین شده، قتل خدیجه دارابی را ناشی از بی عقلی قاتلان بیان کرد.


   اخبار اجتماعی  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------