آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عامل اسیدپاشی در آذربایجان غربی دستگیر شد/ متهم شوهر سابق قربانی بود



فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: عامل تیراندازی در شهرستان خوی شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سردار ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری منجر به جرح در خوی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که برابر ادعای خانمی به هویت معلوم، همسر قبلی وی با هویت مشخص به جهت اختلافات قبلی، ضمن انجام اسیدپاشی بر روی او، فرزند پسرش را نیز به وسیله شلیک یک تیر فشنگ اسلحه شکاری، مصدوم و از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان نیز بلافاصله با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، متهم را در مخفیگاهش شناسایی و جهت پیشگیری از عمل خودزنی، با انجام عملیات روانی وی را دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری با 10 تیر فشنگ مربوطه را نیز کشف کردند.

اصلانی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به اعمال ارتکابی اعتراف و هدف خود را انتقام‌جویی اعلام کرد و پس از آن با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌ها و مطالبات به حق مردم برقراری نظم و امنیت و حفظ آن است،پلیس قاطعانه با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و شرارت برابر قانون برخورد می‌کند.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------