ماجرای مالباخته‌ای که کلاهبردار شد



مرد جوانی كه به بهانه مغازه ساعت فروشی دست به كلاهبرداری میلیونی زد از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی به دادسرای ناجیه 16 مراجعه كرد و در شكایتی گفت: چند روز پیش به مردی اعتماد كردم و 50 میلیون تومان پول به او دادم تا در یك مغازه ساعت لوكس فروشی سرمایه گذاری كنم. ولی این مرد پس از باز كردن مغازه پولم را پس نداد.

با اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

با آغاز تحقیقات مالباختگان دیگری برای شكایت به دادسرا رفتند و شكایت مشابهی را مطرح كردند و در ادامه مرد كلاهبردار از سوی پلیس بازداشت شد.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: چند وقت پیش سرم را كلاه گذاشتند. برای همین تصمیم گرفتم وارد حرفه دیگری شوم تا به آنچه از بچگی آرزو داشتم برسم. تصمیم گرفتم مغازه اجاره كنم و ساعت های لوكس بفروشم اما از وقتی که تصمیم گرفتم یک مغازه باز کنم گرفتاری های من آغاز شد.

متهم ادامه داد:پول به اندازه کافی برای راه اندازی یک مغازه نداشتم. تا اینکه یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد که از چند نفر پول قرض بگیرم و پس از باز کردن مغازه با سود بالا پول آنها را پس دهم. در واقع کسانی را پیدا کنم که بتوانند در اینکار سرمایه گذاری کنند. پیشنهاد خوبی بود و من هم که فقط به مغازه ام فکر می کردم پذیرفتم. به همین دلیل تصمیم خودم را گرفتم و از 6 نفر که به من معرفی شده بودند پول میلیونی گرفتم.

وی افزود:آنها در اینکار سرمایه گذاری کردند قرار شد با سود بالایی که از فروش اجناس مغازه بدست می آورم پولشان را پس دهم. اما تازه پس از باز کردن مغازه بود که فهمیدم آنقدر ها هم که فکر می کردم برایم سودی ندارد. چند ماه کار کردم اما نتوانستم پول خوبی بدست بیاورم. فقط می توانستم برای خودم پول بدست بیاورم. برای همین طمع کردم و پول سرمایه گذاران را ندادم.

با اعتراف این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------