آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سهامدار قلابی کارخانه بزرگ مواد بهداشتی 2 میلیارد به جیب زد



جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 2 میلیارد و 300 میلیون ریال کلاهبرداری و دستگیری فردی متخلف که خود را مهندس معرفی کرده بود، در شهرستان پلدختر خبر داد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی احمدی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: فردی کلاهبردار دو سال پیش خود را به عنوان مهندس معرفی کرده و در یک شرکت تولیدی لوازم بهداشتی در پلدختر مشغول به کار می‌شود، در این مدت با جلب اعتماد مسئولان این شرکت خود را سهامدار کارخانه‌ای بزرگ با خط تولید مواد بهداشتی در قزوین معرفی کرده و مدعی می‌شود که شعبات متعددی در سایر استان‌ها در دست بهره‌برداری دارد و با این روش متقلبانه 2 میلیارد و 300 میلیون ریال وجه نقد از کارکنان این شرکت کلاهبرداری کرده و متواری می‌شود.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پلدختر قرار گرفت و با کارهای اطلاعاتی و گسترده کلاهبردار حین خروج از این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

این مسئول اظهار داشت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، کلاهبردار هیچ‌گونه مدرک مهندسی یا دانشگاهی ندارد و در هیچ شرکت و کارخانه‌ای فعالیتی نداشته و با این روش متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از کارکنان شرکت کرده است.

احمدی‌تبار با بیان اینکه کلاهبردار با اعتراف به جرم خود و کشف 2 میلیارد و 300 میلیون ریال کلاهبرداری با قرار صادره روانه زندان شد، هشدار داد: فعالیت برخی از شرکت‌ها و افراد مدعی واسطه‌گری در این زمینه غیرقانونی و بر خلاف مقررات است و شهروندان به هیچ وجه به این‌گونه افراد اعتماد نکنند.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------