بازسازی صحنه قتل بیمار مبتلا به ام‌اس



مردی که به اتهام قتل مرد مبتلا به «ام‌اس» و مجروح کردن همسرش دستگیر شده بود، در جریان بازسازی صحنه جنایت به تشریح روز حادثه پرداخت.

به گزارش جام جم، متهم جوان ظهر ششم خرداد امسال با حضور در خانه دوستش به نام جمشید که مبتلا به بیماری« ام اس» بود، او را با ضربه های چاقو از پای درآورده و همسر او را نیز زخمی کرده و گریخته بود.

متهم از آن زمان تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان قروه قرار گرفت تا این که با گذشت 27 روز از وقوع قتل، زمانی که همه راه های فرار را به روی خود بسته دید، بناچار با حضور در پلیس آگاهی این شهر تسلیم شد و در بازجویی های پلیسی به این جنایت هولناک اعتراف کرد.

متهم روز گذشته به محل جنایت منتقل شد و در حضور کارآگاهان و همسر مقتول به تشریح جنایت خود پرداخت.

مرد جوان به ماموران گفت: از حدود هفت ماه قبل با مقتول ـ جمشید ـ آشنا شدم. در جریان رفت و آمد به خانه او متوجه شدم همسرش به دف زدن علاقه مند است. به همین دلیل شروع به آموزش دف به زن جوان کردم. در ادامه رفت و آمدهایم میان من و مقتول اختلاف هایی رخ داد و باعث شد که من با او و همسرش مشاجره کنم و از آنها کینه به دل بگیرم.

وی ادامه داد: به دنبال فرصت مناسبی بودم تا این که روز حادثه تصمیم به قتل این زوج گرفتم. زمانی که به مقابل خانه شان رفتم، سودابه در را باز کرد و با مشاهده من وحشت کرد و خواست در را ببندد که مانع شدم.

متهم به قتل خاطرنشان کرد: با خشمی که از او و شوهرش داشتم، وی را با ضربه های چاقو زخمی کردم. همان موقع با صدای فریاد های کمک خواهی سودابه، همسرش که در خانه بود، به ما نزدیک شد. به جمشید هم حمله کرده و با ضربه های چاقو او را کشتم و فرار کردم. در این مدت سرگردان خیابان ها بودم. 27 روز فراری بودم و سرانجام خود را تسلیم کردم. من عجولانه تصمیمی گرفتم و آنها را قربانی خشم و کینه توزی خودم کردم و این چنین گرفتار شدم.

در ادامه بازسازی صحنه جنایت، همسر مقتول که در این حادثه زخمی شده و شاهد حادثه بود نیز به تشریح حادثه پرداخت.

سرهنگ رضا رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان قروه در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه جنایت توسط وی، متهم روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.


   اخبار  حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------