رازگشایی از قتل مرد گمشده در جنگل



پسر نوجوان که با انگیزه سرقت موتورسیکلت صاحبکارش، او را به قتل رسانده بود، پس از پنج ماه لب به اعتراف گشود.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده 18 بهمن سال گذشته با شکایت زنی مبنی بر ناپدید شدن شوهرش در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامیان استان گلستان قرار گرفت.

با تحقیق از شاکی پرونده مشخص شد، شوهر 50 ساله اش در کار ساختمانی بوده و بعدازظهر 17 بهمن برای رفتن به محل کارش، خانه شان را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.

در ادامه تحقیقات دو کارگر 17 و 20 ساله که با مرد گمشده کار می کردند، تحت بازجویی قرار گرفته که آنها از موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

پس از گذشت پنج ماه از جنایت، ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که احتمال قتل مرد میانسال از سوی دو کارگرش را پر رنگ کرد. دو کارگر جوان دستگیر شدند که سرانجام پسر 17 ساله به نام «سعید» لب به اعتراف گشود.

متهم به قتل گفت: از مدتی پیش با مقتول کار می کردم. او از من خواست برای احداث یک ویلا به جنگلی در اطراف شهر برویم. خیلی دوست داشتم موتورسیکلت بخرم، اما پول کافی نداشتم. یک روز وسوسه شدم صاحبکارم را به قتل رسانده و موتورش را سرقت کنم. از پشت سر با تبر به او حمله کردم که باعث مرگش شد. جسد را در جنگل دفن کردم. بعد هم موتورسیکلتش را سرقت کرده و در این مدت با آن تردد می کردم.

سرهنگ حمیدرضا شه مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در این باره به جام جم گفت: با اعتراف تکان دهنده متهم به قتل، کارآگاهان جنایی همراه وی برای یافتن جسد مرد میانسال به جنگلی اطراف شهر اعزام شده و بقایای جسد مقتول را کشف کردند. متهم در حال حاضر بازداشت است و تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------