آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف شبکه توزیع چک پول جعلی در تکاب



با اعترافات متهم یکی دیگر از اعضای این شبکه که دارای سوابق کیفری و کلاهبرداری در شهرهای مختلف کشور نیز بود، شناسایی و دستگیر شد.

شبکه توزیع چک پول های جعلی و تقلبی در شهرستان تکاب ( آذربایجان غربی ) کشف و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی تکاب به ایرنا گفت: شناسایی اعضای این شبکه زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که مقادیری از چک پول های جعلی در سطح این شهرستان توزیع و مشاهده شد.

سرهنگ رضا ظهیریان افزود: پس از این اتفاق کشف عاملان این اقدام در دستور کار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری انتظامی تکاب قرار گرفت که با پیگیری موضوع، یکی از اعضای این شبکه در حین پخش چک پول های جعلی دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این فرد مبلغ 11 میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تکاب بیان کرد: با اعترافات متهم یکی دیگر از اعضای این شبکه که دارای سوابق کیفری و کلاهبرداری در شهرهای مختلف کشور نیز بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: در بازرسی از منزل این فرد مبلغ 42 میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی و مقادیری مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در نقاط مختلف منزل مسکونی این فرد مخفی شده بود، کشف و ضبط شد.

ظهیریان اضافه کرد: اعضای این شبکه این چک پول ها را که در مبالغ 500 و یک میلیون ریالی بود، از یکی از شهرهای عمقی کشور تهیه و اقدام به توزیع آن می کردند.

وی بیان کرد: اعضای این باند اغلب این چک پول های تقلبی را در میان افرادی توزیع می کردند که کم سواد و یا بی سواد بوده و قادر به تشخیص جعلی بودن آن نبودند.

فرمانده انتظامی تکاب افزود: این دو متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

شهرستان تکاب با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی در فاصله 309 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.


 اخبار  حوادث  -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------