دسیسه مادر و دختر در قتل زن همسایه



مادری با دختر 18 ساله‌اش نقشه مرگباری را برای سرقت طلاهای زن همسایه طراحی کرد.

«لیلا» 37 ساله که مدرک تحصیلی ابتدایی دارد، پنج سال پیش با خانواده‌اش از تبریز برای زندگی به مشهد رفت. او و دخترش به خاطر قتل زن همسایه دستگیر شده‌اند و جزئیات جنایت را فاش کردند. مادر توطئه‌گر در کلانتری بانوان مشهد گفت: شوهرم کارگاه تولیدی لباس داشت اما ورشکسته شد، وضعیت مالی ما به هم ریخته بود. او به عنوان شاگرد یک کارگاه تولیدی پوشاک مشغول کار شد و دیگر از پس خرج و مخارج زندگی‌مان بر‌نیامد.


وی افزود: خانواده‌ام مرتب سرزنش‌مان می‌کردند که چون ولخرج هستید زندگی‌تان به این حال و روز افتاده است. این حرف‌ها عذابمان می‌داد، به فکر راه چاره‌ای بودم تا اینکه طلاهای زن همسایه را دیدم. پیرزن سالخورده تنها زندگی می‌کرد. تصورم این بود که شاید پول نقد هم در خانه داشته باشد، نقشه سرقت طلاها را کشیدم.


آن روز بعد از ظهر با دخترم به خانه‌اش رفتیم، قرص خواب‌آور در آبمیوه و غذای  او ریختیم، با خوردن آن گیج شد. در آن لحظه با شال به او حمله‌ور شدم و اصلاً نمی‌فهمیدم چه می‌کنم. خفه‌اش کردم، رفتم سراغ کمد و هرچه طلا و پول داشت جمع کردم، شلنگ گاز را هم بریدیم و با دخترم فرار کردیم. حال دخترم «کوثر» خیلی بد بود، به خانه رفتیم. باورش نمی‌شد آدم کشته باشیم، ترسیده بود و هذیان می‌گفت. او را به درمانگاه بردم. وقتی برگشتیم، دیدم خودروی پلیس، آتش‌نشانی و آمبولانس جلوی در خانه زن همسایه است.


چند روزی از ماجرا گذشت، طلاها را بردم فروختم، آن هم به قیمت سه میلیون تومان. تازه فهمیدم به کاهدان زده‌ایم. من احمق فکر کردم با سرقت طلاها می‌توانم زمینی بخرم و خانه‌دار شویم.


لیلا اشک‌هایش را پاک کرد و افزود: حدود یک ماه از قتل گذشت، پلیس سراغمان آمد و من و دخترم دستگیر شدیم. بیچاره شوهرم بعد از دستگیری ما فهمید چه کرده‌ایم. طمع به مال مردم آن هم زنی تنها و مهربان گریبانگیرمان شد و با این کار سرنوشت دختر 18 ساله‌ام را تباه کردم.


  اخبار  حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------