پسر نوجوان، نوچه سارق حرفه‌ای بود



دزدان حرفه‌ای که از نوجوانان زورگیری می‌کردند، پس از دستگیری به ده‌ها فقره دزدی اعتراف کردند.

به گزارش جام جم، ماموران کلانتری 163 ولنجک 27 اردیبهشت امسال در خیابان دانشگاه شهید بهشتی به سرنشین یک دستگاه پراید 141 مشکوک شده و در بازرسی آن مقداری لوازم داخل خودرو کشف کردند.

 

اخبار,اخبارحوادث ,سارق

 

راننده خودرو به نام فرهاد 33 ساله پس از دستگیری به ده ها فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و گفت لوازم سرقتی را در مخفیگاهش در سرآسیاب نگهداری می کند.

در بازرسی از مخفیگاه فرهاد مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شد. در میان اموال کشف شده چندگوشی تلفن همراه وجود داشت که صاحب تعدادی از آنها شناسایی و به اداره آگاهی احضار شدند.

این افراد با شناسایی متهم عنوان کردند، او و همدستش از آنها زورگیری کرده اند.

فرهاد که پس از افشای راز زورگیری ها چاره ای جز اعتراف نداشت، به ده ها فقره زورگیری همراه یکی از هم محله ای های خود به نام محمدحسین 16 ساله اعتراف کرد.

با شناسایی مخفیگاه محمدحسین در منطقه سرآسیاب، او نیز دستگیرشد و پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی، به ده ها فقره زورگیری اعتراف کرد و گفت: در تمامی سرقت ها فرهاد راننده بود و من به صورت پیاده، گوشی های تلفن همراه را از همسن و سال های خودم زورگیری می کردم. ابتدا به بهانه های مختلف با افراد درگیر می شدم و بعد گوشی تلفن همراه آنها را سرقت می کردم.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وَند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان در مناطق ولنجک، خیابان آزادی، شهرک اکباتان و شهرک آپادانا سرقت می کردند و با توجه به احتمال وقوع سرقت های دیگر از سوی متهمان به خواسته قاضی پرونده عکس متهمان بدون پوشش در روزنامه ها چاپ شود و افرادی که از او شکایت دارند، به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در اتوبان صدر (مسیر شرق به غرب) ابتدای خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------