متهم:چون همیشه خواب‌هایم تعبیر می‌شد،فکر کردم می‌توانم پیشگو باشم



زن رمالی که با فال و فالگیری پول های میلیونی از مردم به جیب می زد از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان فعالیت های مجرمانه زنی مبنی بر فالگیری و رمالی قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

تجسس های پلیس نشان داد که این زن رمال، با گرفتن پول های میلیونی و زیاد دست به کلاهبرداری زده و حرف های دروغین به مردم زده است.

با تحقیقات گسترده تر پس از اطمینان از فعالیت های غیرقانونی این زن و شناسایی مخفیگاهش سرانجام وی در دام قانونی گرفتار شد و تحت بازجویی های قضایی و پلیسی قرار گرفت.

این زن در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران پلیس گفت: من تقریبا 5 سالی می شود که اینکار را انجام می دهم. اما اگر بخواهم به طور دقیق بگویم حدود 7 سال است که فهمیده ام در اینجور کارها مهارت خاصی دارم و می توانم فالگیری و دعانویسی کنم. ولی کارم را از 5 سال پیش شروع کردم.

متهم ادامه داد:راستش من همیشه خواب می دیدم و تمام خواب هایم هم تعبیر می شد. یعنی یک جورایی به یک پیشگو تبدیل شده بودم. برای همین احساس می کردم که می توانم دستی در عالم غیب داشته باشم و فالگیری و رمالی کنم. برای همین دوره های تخصصی این کار را گذراندم و به یک فالگیر ماهر تبدیل شدم. اوایل پول کمی می گرفتم ولی وقتی کارم رونق گرفت قیمت را بالا بردم.

با اعتراف این زن وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص در دادسرای ناحیه 16 ادامه یافت.

 

 اخبار   حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------