قدرت نمایی مرگبار در شهر پس از کتک خوردن/ قاتل پس از جنایت به شمال فرار کرد + تصاویر



پسر جوانی، در حالی که داشت قدرت نمایی می‌کرد، مرتکب جنایت شد و سپس به شمال کشور متواری شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در ساعت 23:30 مورخه  22/03/1394 وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به جرح در منطقه پلائین ( در محدوده مرتضی گرد ) به کلانتری 171 مصطفی خمینی اعلام شد .

با حضور مأموران و تیم اورژانس در محل ، جوانی 27 ساله بنام "مصیب . ر" به علت خونریزی شدید از ناحیه ران پای راست ، به بیمارستان منتقل و همزمان تحقیقات اولیه در خصوص علت وقوع درگیری توسط مأمورین کلانتری آغاز شد .

دستگیری دو نفر از عوامل درگیری :
با آغاز تحقیقات ، مأمورین کلانتری 171 اطلاع پیدا کردند که چهار جوان از اهالی منطقه مرتضی گرد اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد در محل کرده و مصیب ( مصدوم صحنه درگیری ) در حالیکه قصد آرام نمودن آنها را داشته توسط یک نفر از آنها مورد اصابت ضربه شمشیر قرار گرفته است  . با شناسایی دو نفر از عوامل درگیری بنام های سهیل . ک ( متولد 1373 ) و مهدی . د ( متولد 1370 ) ، هر دو نفر آنها در ساعت 02:00 بامداد مورخه 23/03/1394 در محل سکونتشان واقع در منطقه مرتضی گرد – خیابان پیروزی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند .

 

اخبار,اخبارحوادث,قتل,  جنایت


پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
در مورخه 23/03/1394 و از طریق بیمارستان به کلانتری 171 مصفی خمینی اعلام شد که با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت ضربه وارده شده به ناحیه حساس ، مصیب ( 27 ساله ) فوت نموده است .

پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و به دستور شعبه 101 دادگاه بخش آفتاب ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات دو متهم :
با انتقال "سهیل" و "مهدی" به اداره دهم پلیس آگاهی آنها صراحتا به مشارکت در "قدرت نمایی در منطقه پلائین" و "نزاع و درگیری منجر به قتل" اعتراف و عنوان کردند : " ما دو نفر همراه یکی دیگر از دوستان خود بنام حسین . ع (متولد 1371) ، به تحریک یکی از بچه محل ها بنام "اصغر" اقدام به قدرت نمایی در منطقه پلائین کردیم اما درگیری با مقتول توسط خود "اصغر . الف" ( متولد 1370 ) صورت گرفت ؛ اصغر با شمشیری که در دست داشت ، ضربه ای به پای مقتول زد و پس از آن هر چهار نفر از محل فرار کردیم " .

این دو متهم در اظهارات تکمیلی عنوان داشتند : " اصغر به سراغ ما آمد و عنوان داشت که ظهر مورخه 22/03/1394 با چند نفر از بچه های پلائین درگیر شده و توسط آنها مورد ضرب و جرح قرار گرفته است ؛ به انگیزه انتقام گیری از بچه های منطقه پلائین ، با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 – متعلق به مهدی – در حالیکه یک قبضه شمشیر و دو عدد چوب دستی همراه خود برداشته بودیم ، به پلائین رفتیم ؛ اصغر مشروب خورده بود و با همان وضعیت شروع به قدرت نمایی و عربده کشی با شمشیر کرد . مقتول که بهمراه اعضای خانواده اش در مقابل درب منزلشان ایستاده بود ، به اصغر نزدیک و از وی خواهش کرد تا مراعات اهالی محل را بنماید که ناگهان اصغر به سمت او حمله ور شد و با شمشیر ضربه ای به پای راست او زد ؛ در ادامه ، اصغر شیشه ی یک دستگاه خودرو سواری عبوری را نیز تخریب کرد و پس از آن هر چهار نفر سوار موتور شده و از محل متواری شدیم " .

کشف آلت قتل و دستگیری سومین متهم :
با اعتراف صریح سهیل مبنی بر نگهداری شمشیر نزد وی ، کاراگاهان اقدام به بازرسی محل سکونت او نموده و آلت قتل آغشته به خون مقتول از منزل سهیل کشف و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، "حسین . ع" نیز در مورخه 26/03/1394 دستگیر و اظهارات "سهیل" و "مهدی"  و همچنین شهود صحنه جنایت را تأیید کرد .

دستگیری عامل جنایت :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم اصلی پرونده ( اصغر ) به شمال کشور متواری شده که با انجام اقدامات پلیسی و پس از مراجعه ی مجدد اصغر به محل سکونتش ، وی در مورخه 06/04/1394 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

 

اخبار,اخبارحوادث,قتل,  جنایت



اصغر در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت : "با چند نفر از بچه های منطقه پلائین به خاطر چشم تو چشم شدن درگیر و توسط آنها مورد ضرب و جرح قرار گرفتم ؛ به همین علت با دوستان خود تماس گرفته و موضوع را با آنها در میان گذاشتم و به اتفاق یکدیگر ، پس از تهیه شمشیر و چوب دستی از منزل یکی از آنها ، با موتورسیکلت به محل درگیری رفتیم . زمانیکه به محل رسیدیم ، هیچکدام از کسانی که مرا مورد ضرب و جرح قرار داده بودند را پیدا نکردیم ؛ به همین علت ، من شروع به قدرت نمایی کردم تا شاید آنها خودشان را نشان بدهند و یا حداقل موضوع به گوش آنها برسد . در همین زمان مقتول به من نزدیک شد و از من درخواست نمود تا دست از فحاشی و ناسزاگویی بردارم که با او درگیر شده و ضربه ای با شمشیر به پایش زدم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح هر چهار متهم به مشارکت در قدرت نمایی با سلاح سرد و همچنین اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی برای هر چهار متهم صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .


 اخبار حوادث -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------