كلاهبرداري ميليوني با شناسنامه مردگان



رييس پليس آگاهي استان زنجان از دستگيري يك كلاهبردار در زنجان خبر داد و گفت: اين كلاهبردار مركزنشين در استان‌هاي مختلف از جمله زنجان، اصفهان، يزد، تهران و البرز كلاهبرداري كرده است.

سرهنگ جعفر رحمتي از دستگيري كلاهبرداري با نام سياوش (ش) خبر داد و گفت: اين فرد به صورت گسترده اقدام به كلاهبرداري در كشور ‌كرده است. وي تاسيس شركت‌‌هاي كاذب با عنوان مواد غذايي را از شگردهاي اين كلاهبردار ساكن تهران اعلام و اضافه كرد: فرد مورد نظر با اجير كردن چند نفر اقدام به فعاليت در شهرهاي مختلف مي‌كرده است. رييس پليس آگاهي استان زنجان استفاده از شناسنامه مردگان براي افتتاح حساب در بانك‌ها را از روش‌هاي كلاهبردار مورد نظر دانست و تصريح كرد: كلاهبردار و همكارانش با استفاده از دسته‌چك‌هاي دريافتي از بانك‌ها اقدام به خريد انبوه از مغازه‌داران و توليدي‌ها كرده‌اند.

وي با تاكيد بر روشن شدن بي‌هويت بودن چك‌هاي دريافتي از كلاهبردار مورد نظر براي فريب‌خوردگان، ادامه داد: اين فرد اقدامات مجرمانه خود را به صورت قابل توجهي توسعه داده و خود نيز در يكي از مناطق متمول شهر تهران ساكن بوده و خانواده وي هم به صورت اعياني روزگار مي‌گذارنده‌اند.

 

رحمتي با تاكيد بر متفاوت بودن ارقام كلاهبرداري فرد مورد نظر در شهرهاي مختلف افزود: دايره فعاليت اين كلاهبردار استان‌هاي مختلف از جمله زنجان، يزد، اصفهان، كرج، تهران و... بوده است. وي تاكيد كرد: از آنجا كه كلاهبردار مورد نظر در زنجان دستگير شده به صورت مرتب براي بازسازي صحنه‌هاي جرم به شهرهاي ديگر رفت و آمد مي‌كند ولي وي زنداني زنجان است. رييس پليس آگاهي استان زنجان با بيان اينكه كلاهبرداري مورد نظر از صنوف مختلف انجام شده است، بيان كرد: پرونده مورد نظر مفتوح است و پس از تكميل شدن، اطلاعات بيشتري ارايه خواهد شد.


 اخبار  حوادث  - اعتماد 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------