تورزیع کنندگان هرویین در غرب پایتخت دستگیر شدند



باند اصلی توزیع هروئین در محدوده غرب پایتخت توسط پلیس شناسایی و متلاشی شد.

به گزار باشگاه خبرنگاران،ساعت 20:30 دوم تیرماه در پی دستگيري يك نفر فروشنده مواد مخدر به هويت "مهرداد" و کشف 9گرم و 50سانت هروئين از وی ماموران مواد مخدر اين يگان با همكاري واحد گشتي نسبت به دستگيري فروشنده اصلي مواد مخدر ظرف مدت يك ساعت در آدرس ستاري، بعد از چهار راه مخبري اقدام نمودند.

در ادامه با تعقیب و مراقبت صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودرو پرايد با سه نفر سرنشین عامل اصلی توزیع هروئین در محدوده غرب پایتخت هستند که راننده به هویت "مراد" ، سرنشين جلو به هويت "سامان"  و سرنشين عقب به هویت "احسان" به محض مشاهده ماموران قصد فرارداشتند و به اخطار پليس توجهي نكرده و متواري شدند.

ماموران با شليك سه تیر جنگی که یکی به لاستيك جلو،دیگری به لاستيك عقب و یکی دیگر به درب جلوي سمت شاگرد اصابت کرد در تلاش برای متوقف کردن خودرو بودند که در همين لحضه واحد دیگر گشت خودرویي جلوي خودروي فوق را بسته و نفرات را از خودرو پياده و دستگير نمود.

طي دستگيري متهمان "مراد" اقدام به درگيري با یکی از ماموران نمود و او را از ناحيه پاي راست با چاقو مجروح ساخت و سپس فرار نمود که ماموران به جهت جلوگیری از فرار متهم یادشده اقدام به شليك یک تير هوایي كرده كه متهم توجهي نكرده و در نهايت با شليك يك تير جنگي به سمت  وي او را از ناحيه دست و كمر مورد اصابت گلوله قرار دادند که متهم پس از مجروحیت به وسیله اورژانس به بيمارستان حضرت رسول اكرم انتقال يافت و خودرو نيز به پاركينگ منتقل شد.

سرگرد عباس واعظی رییس کلانتری 138جنت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت : از متهمان بیش از 52گرم هروئین کشف شد و پرونده انان جهت تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

رییس کلانتری 138جنت آباد خاطر نشان کرد:یک مامور کلانتری نیز در این ماموریت به صورت سطحی مجروح شد که به بيمارستان انتقال و بعد از مداوا از بیمارستان مرخص شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------