درگیری مرگبار در پاتوق معتادان



مرد جوان که در جریان درگیری در پاتوق معتادان، مرتکب قتل شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم، ساعت 3 و 50 دقیقه عصر جمعه مردی در تماس با کلانتری 159 بی سیم از مرگ مرد جوانی در حیاط خانه اش خبر داد. با حضور ماموران جنایی در محل حادثه در خیابان شوش شرقی، آنها با جسد غرق در خون مرد 35 ساله ای به نام داوود روبه رو شدند.

ماموران به تحقیق از مرد صاحبخانه پرداختند که او گفت: یکی از مستاجرانم به نام معصومه اتاق خود را به پاتوقی برای مصرف مواد مخدر تبدیل کرده است. مقتول و عامل جنایت به نام قادر نیز هرازگاهی برای مصرف موادمخدر به اتاق معصومه می آمدند. امروز متوجه درگیری داوود و قادر شدم. ناگهان قادر با چاقویی که همراه داشت ضربه ای به داوود زد و از محل گریخت.

بررسی های جنایی نشان می داد، مرد جوان بر اثر برخورد چاقو به قلبش جان باخته است.با اظهارات مرد صاحبخانه و به دستور بازپرس جنایی زن 36 ساله بازداشت شد.

روز گذشته با انتقال متهم به دادسرا، معصومه پس از تفهیم اتهام معاونت در قتل، در دفاع از خود گفت: همسرسابقم اعتیاد داشت و بعد از ازدواج مرا هم به مواد مخدر معتاد کرد. با همه سختی ها 15 سال کنارش ماندم و دخترم را بزرگ کردم تا این که هفت سال قبل شوهرم کارتن خواب شد و از او طلاق گرفتم و یک اتاق در خانه ای که قتل رخ داده، اجاره کردم.

زن جوان ادامه داد: در این مدت دو بار به عنوان خودمعرف برای ترک اقدام کردم و هربار چند روزی در زندان و کمپ بودم. به خاطر دخترم و این که قصد ازدواج داشت، تصمیم گرفتم پاک شوم. به همین دلیل متادون مصرف می کردم. برای این که خرج زندگی ام را دربیاورم در مترو دستفروشی می کردم تا این که دو سال قبل با قادر که یکی از بزرگ ترین فروشندگان مواد مخدر بود آشنا شدم. او کم کم به من ابراز علاقه کرد و به خانه ام می آمد و قمار می کرد.

 

اهالی آن خانه و محل قادر را می شناختند. روز حادثه متوجه سر و صدا در حیاط شدم. وقتی بیرون آمدم، دیدم قادر و داوود با هم درگیر شده اند. در یک لحظه او با چاقویی که همراه داشت ضربه ای به داوود زد و فرار کرد. دنبال او دویدم و علت این کار را پرسیدم که او بدون گفتن حرفی فرار کرد. من هم برای نجات جان پسر جوان تلاش کردم اما فایده ای نداشت. با اعترافات زن جوان با دستور احمد بستان زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی، تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم 37 ساله آغاز و معصومه بازداشت شد.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------