قتل مرد معتاد در دخمه معتادان



پرونده جنایت در دخمه معتادان، با دستگیری سه متهم و شناسایی مظنون اصلی قتل، وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش جام جم، دوازدهم بهمن سال گذشته کارگران شهرداری در تماس با ماموران پلیس از کشف جسد مرد جوانی در زیر پل یاسینی خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری 128 تهران نو در محل، آنها جسد مرد جوانی رادر گودال دو متری پیداکردند.

ماموران با تحقیق از کارگران شهرداری متوجه شدند، آنها ساعت 5 بعدازظهر برای تمیز کردن محوطه زیر پل به اینجا آمده و با جسدی در میان پتو روبه رو شده اند.

پزشک جنایی هم در معاینه جسد اعلام کرد، آثار ضرب و جرح روی بدن دیده می شود و به احتمال قوی او بر اثر ضربات سنگین به قتل رسیده است.

ماموران در نخستین گام به بررسی هویت مقتول پرداخته و متوجه شدند، مرد 35 ساله به نام حمیدرضا دوبار به اتهام حمل موادمخدر دستگیر و زندانی شده است.

پس از شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و تحقیقات نشان داد، مقتول به خانه یکی از اشرار تهران به نام رسول رفت و آمد داشته و آخرین بار هم در آنجا دیده شده است.

دستگیری رسول به عنوان مظنون اصلی جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت اما او همزمان با جنایت ناپدید شده بود. در ادامه افرادی که روز حادثه در خانه متهم در منطقه تهران نو حضور داشتند، شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. سرانجام چهار روز قبل یکی از دوستان رسول به نام حسن دستگیر شد که در بازجویی گفت: رسول با همدستی مردی به نام محمود این قتل را مرتکب شد.

محمود نیز همراه یکی از افرادی که شب حادثه در محل جنایت بود، دستگیر شد. متهمان دیروز برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

محمود 29 ساله در مورد روز حادثه گفت: شب حادثه من و محمد همراه مقتول در دخمه در حال مصرف موادمخدر بودیم که رسول و حسن هم به آنجا آمدند. رسول خیلی عصبانی بود و با حمیدرضا درگیر شد. من در دفاع از رسول دو ضربه به صورت حمیدرضا زدم و بعد آنجا را ترک کردم. نمی دانم چه کسی مرتکب قتل شده و جسد را به حاشیه شهر منتقل کرده است.

با اعترافات محمود او با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شد. دو متهم دیگر نیز با صدور قرار وثیقه بازداشت هستند. در حال حاضر تیمی از کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه رسول و دستگیری او آغاز کردند.


  اخبار  حوادث  - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------