نجات مادر و سه فرزندش در آتش سوزی یک ساختمان مسکونی + تصاویر



آتش نشانان با عکس العمل سریع خود در مهار آتش سوزی یک ساختمان 5 طبقه مسکونی، جان چهار نفر از اعضای یک خانواده را نجات دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته در پی تماس تعدادی از ساکنان یک ساختمان مسکونی مبنی بر آتش سوزی یک خودرو در پارکینگ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 16:04 آتش نشانان ایستگاه های 104، 59 و همچنین گروه امداد و نجات 7 این سازمان را به محله تهرانسر، خیابان باشگاه نفت، خیابان 21 غربی روانه کرد.

بنا به اظهار معاون عملیات منطقه چهار آتش نشانی تهران، آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 13 واحدی و در قسمت پارکینگ طبقه منفی دو اتفاق افتاد و در طی آن یک دستگاه خودروی سواری دچار آتش سوزی شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,آتش سوزی

 

اخبار,اخبارحوادث,آتش سوزی


حسین حسین بیگی با اشاره به این که دود ناشی ازآتش سوزی این خودرو به کل فضای ساختمان و طبقات آن نفوذ کرده بود، افزود: با توجه به محبوس شدن تعدادی از ساکنان در طبقات و وجود خودروهای دیگر در پارکینگ، آتش نشانان و نجاتگران با تقسیم کار، بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند.

 

اخبار,اخبارحوادث,آتش سوزی


وی تصریح کرد: یک گروه از آتش نشانان با استفاده ازتجهیزات خاموش کننده به مهار و خاموش کردن شعله های آتش مشغول شدند و گروه دیگرهم برای نجات افراد گرفتاربه جستجو در راه پله ها، طبقات و آسانسورها پرداختند که سرانجام چهار تن از اعضای یک خانواده شامل مادر46 ساله و سه فرزند 4، 12 و 17 ساله اش را به خارج از ساختمان و فضای باز انتقال داده و تعدادی دیگر از ساکنان را هم که به پشت بام ساختمان پناه برده بودند، به مکان امن هدایت کردند.

گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی این منطقه دردست بررسی است.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------