آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری چند زورگیر خطرناک در نقاط مختلف مشهد



همزمان با اجراي طرح تشديد مبارزه با سرقت هاي شبانه، در مشهد ، ماموران کلانتري شهرک ناجا 2 موتورسوار 18ساله را که با حمله به شهروندان و ايراد ضرب و جرح آنان به وسيله سلاح سرد، گوشي هاي تلفن همراه را سرقت مي کردند، تحت تعقيب قرار دادند و موفق شدند آنان را در بولوار دوم طبرسي دستگير کنند.

 

در همين حال ماموران کلانتري احمد آباد نيز موتورسواران نقابداري را که ماسک به چهره از شهروندان زورگيري مي کردند در منطقه احمد آباد دستگير کردند. متهمان اين پرونده که به مواد مخدر نيز اعتياد دارند مورد بازجويي هاي فني قرار گرفته اند.

از سوي ديگر نيز ماموران کلانتري قاسم آباد مشهد در يک اقدام غافلگيرانه 3 جوان آپاچي سوار را در حالي به دام انداختند که آنان با تهديد چاقو و زخمي کردن شهروندان، اموالشان را مي ربودند. آپاچي سواران در آخرين سرقت خود از يک جوان 20ساله سرقت کرده بودند. رئيس پليس مشهد با تاييد اين خبر گفت: موتورسيکلت آپاچي زورگيران نيز توقيف شده است و بازجويي اين متهمان دستگير شده براي کشف سرقت هاي ديگر آنان ادامه دارد.

 اخبار حوادث - خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------