حمله شبانه به منزل مسکونی برای ربودن دختر مورد علاقه/ پسر عاشق پیشه دست به جنایت زد



رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری قاتل نزاع خانگی در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پرویز عرب‌زاده اظهار داشت: گزارش کلانتری 11 توحید شهرستان بیرجند حاکی است در ساعت سه و 50 دقیقه بامداد 30 خرداد ماه، نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی در یکی از شهرک‌های اطراف شهرستان بیرجند به مأموران گزارش شده است.
 
وی گفت : مأموران گشت کلانتری به محل مراجعه کردند که مشاهده شد فردی با ورود غیر قانونی به منزل یکی از شهروندان صاحب‌خانه و دختر 14 ساله و پسر 8 ساله اش را با چاقو مجروح کرده است.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: صاحب‌خانه به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد و سایر مجروحان به مرکز درمانی اعزام شدند.
 
عرب‌زاده ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و وخیم‌بودن حال مرد 54ساله با دستور مقام قضائی پرونده در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که به دلیل عدم هوشیاری و شرایط خاص صاحب منزل انجام تحقیقات از وی میسر نشد.
 
وی افزود: تحقیقات کاراگاهان از همسر صاحب‌خانه انجام شد که وی اظهار داشت: در سحرگاه 30 خرداد برای روشن کردن برق حیاط از خانه بیرون آمدم که ناگهان یک نفر از حد فاصل دیوار منزل ما و دیوار همسایه جلوی من پرید و سریع دهانم را گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اضافه کرد: همسر مقتول ادامه داد متوجه شدم فردی که وارد خانه شده قبلا به منزل ما رفت و آمد داشته و خواستگار دخترم است و گفت آمده‌ام نامزدم را ببرم که به او گفتم دخترم در خانه نیست که در ادامه ضارب با چاقو شوهر، دختر و پسرم را مجروح کرد.
 
عرب‌زاده گفت: در ادامه با حضور مأموران، ضارب دستگیر شد و از متهم تحقیق شد که گفت: قبلا دوبار ازدواج کردم و سه فرزند دارم و مدت سه سال با دختر صاحب خانه در ارتباط بودم و قرار بر این بود که با هم ازدواج کنیم اما هنگامی که وی حاضر نشد با من ازدواج کند به خانه پدری وی رفتم.
 
وی تصریح کرد: با  درمان مجروحان پسر و دختر خانواده پس از معالجه مرخص شدند ولی صاحب‌خانه به دلیل شدت جراحات وارده در اثر ضربات متعدد چاقو پس از 9 روز نگهداری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوت کرد و ضارب به جرم قتل عمد مورد پیگرد قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس ویژه قتل، صحنه نزاع و درگیری بازسازی شد و قاتل به مقام قضائی معرفی شد.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------