پدر جنایتکار کودک 7 ماهه‌اش را به رودخانه انداخت/مادر قربانی:قبلا تهدید کرده بود اما دادگاه او را آزاد کرد + تصاویر



جسد کودک 7 ماهه ناپدید شده پس از 2 روز در رودخانه کنتیکت ایلات متحده آمریکا پیداشد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران،یک کودک هفت ماهه که پدرش در اقدامی برای  خود کشی او را به همراه خودش ازبالای پل معلق آراگونی به رودخانه کنتیکت پرتاب کرد پس از  2 روز جستجو سرانجام در ساعت 8 شب کنار پل پیدا شد.

بر اساس گزارش پلیس ،جسد پسر هفت ماهه به نام "ادان مورنو" که از شب یکشنبه 29 ژوئن در آبهای رودخانه ناپدید شده بود توسط ماموران در لبه ساحلی شرقی هادام حدود 15 مایل دورتر از جایی که پدر این کودک آقای "تونی مورنو" به قصد خودکشی خود و فرزندش را به داخل آب انداخت، پیدا شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث تهران,خبر حوادث, قتل


آقای "تونی مورنو" 22 ساله از این سقوط جان سالم بدر برد اما در حال حاضر در بیمارستان بسر میبرد.

همسر این پدر جنایتکار خانم ادریان ایولا 19 ساله در گزار ش خود به پلیس گفت:بلاخره به تهدیداتی که می‌گفت عمل کرد او پسرم را کشت.

او در ادامه افزود: یک هفته قبل از مردن پسرم از او بابت تهدیدات و اذیت و آزارهای فیزیکی و روحی به دادگاه شکایت کردم اما یک قاضی در حکمی بازداشت او را لغو کرد و گفت که او دیگر تو و پسرش را تهدید نمیکند.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث تهران,خبر حوادث, قتل


خانم "اویولا" که در دادگاهی در 17 ژوئن ادعا کرده بود که "مورنو" او را مورد ضرب و شتم قرار میدهد و او را با ناپدید کردن پسرش تهدید میکند.

او همچنین گفت: بعضی شبها می‌ترسم از اینکه بخوابم چون به من گفت که تو را درون زمین چال میکنم و چیزی بر روی فبرت میگذارم تا سریعتر متلاشی شوی.

این در حال بود که قاضی  دادگاه حرفهای او را جدی نگرقته و حکم به آزادی مونروو داد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث تهران,خبر حوادث, قتل


پلیس در گزارش خود گفت که تماسی دریافت کردند که شخصی میگفت میخواهم به زندگی ام پایان دهم و در همان حال صدای گریه بچه ایی نیز شنیده میشد.

وقتی آنها به پل رسیدند "مونرو" خودش را به رودخانه پرتاب کرده بود اما آنها پسرش را در دستش ندیدند به گفته پلیس "مورنو" ابتدا پسرش را به اب انداخته و سپس خودش به داخل آب پریده است.

"مورنو" که با حال وخیمش توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد به اقدام خودکشی خود اعتراف کرد.

 

 اخبار  حوادث -  باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------