هفت تیرکشی دو همسایه در لاس وگاس/ قتل، پایان سالها دشمنی بی‌دلیل + تصاویر



دشمنی بی‌دلیل دو همسایه در لاس وگاس با قتل پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،بر اساس گزارش پلیس لاس وگاس، آقای "بانووا" در یک تیراندازی در جلوی خانه‌اش  توسط همسایه‌اش آقای "استبلتون" به قتل رسید و دوربین حفاظتی آقای "بانووا" این حادثه را ضبط کرده است.

نامزد "استبلتون" در دادگاه روز دوشنبه اظهار کرد که "استبلتون" و قربانی  دشمنی مداوم داشتند و او در آن روز گفت که میخواهم به مشکلم با این همسایه پایان دهم و گفت که این بار اسلحه دارم و هیچ اشتباهی پیش نخواهد آمد.

اخبار,اخبار حوادث, قتل

 

"استبلتون" در اعتراف خود گفته است که من انتظار او را میکشیدم و این را پنهان نمیکنم.

در بازنگری ویدئو مشخص شد که در روز تیر اندازی قربانی با خودرو اش در حال بیرون آمدن از پارک خودرو بود و با "استبلتون" که بیرون از خانه به همراه والدینش ایستاده بود مشاجره میکند،در همین حال "استبلتون" به سمت خودرو خود رفته و از روی صندلی مسافر یک تفنگ بلندی را برداشته و به طرف "بانووا" گرفته است و "بانووا" نیز که به سمت او رانندگی کرده هفت تیر خود را از جیبش درآورده و این دو به طرف یکدیگر شلیک کرده اند.اما در فیلم مشخص نیست که چه کسی اول شلیک کرده است.

اخبار,اخبار حوادث, قتل


وکیل "استبلتون"،خانم "نانسی لمک" می‌گوید که ابتدا "بانووا" شلیک کرده و موکلش به دفاع از خود به طرف او شلیک و باعث مرگ او شد.

"بانووا" یک هفته بعد در 14 می،فوت کرد و این در حالی بود که "استبلتون"برای جراحت کوچکش در بیمارستان درمان می‌شد و در نهایت از بیمارستان مرخص شد.

پرونده این قتل که در حال حاضر در جریان است و او به اتهام قتل که گفته می‌شود به دلیل یک کینه قدیمی و دشمنی بدون دلیل صورت گرفته در بازداشت است و باید در جلسات بعدی دادگاه حاضر شود.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------