آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تصادف، کلاهبردار ۳ میلیاردی را به دام انداخت



کلاهبردار تحت تعقیب زمانی که در محاصره پلیس قرار گرفت، سوار بر یک موتورسیکلت قصد فرار داشت اما تصادف، فرار او را ناکام گذاشت.

به گزارش همشهری، مدتي قبل مردي كه صاحب يك نمايشگاه فروش خودرو در همدان بود، به بهانه پرداخت سودهاي ميليوني، شروع به فريب سرمايه‌گذاران كرد و پس از اينكه 3ميلياردتومان از 35نفر گرفت، متواري شد. مالباخته‌ها وقتي ديدند كه مرد كلاهبردار مغازه و محل زندگي‌اش را تخليه كرده و ديگر به تماس‌هاي آنها پاسخ نمي‌دهد، راهي اداره آگاهي شدند و به شكايت از اين مرد پرداختند. از همان زمان تحقيقات براي شناسايي مخفيگاه كلاهبردار فراري شروع تا اينكه مشخص شد وي به شهرستان بندرانزلي گريخته و در آنجا مخفي شده است.

در ادامه ماجرا به پليس آگاهي استان گيلان مخابره و در تحقيقات انجام شده مخفيگاه اين مرد شناسايي شد.

 رئيس پليس استان گيلان با بيان اين خبر گفت: تيمي از مأموران اين محل را زيرنظر گرفتند اما متهم كه متوجه حضور پليس شده بود، سعي داشت با يك دستگاه موتورسيكلت از محاصره پليس فرار كند كه در برخورد با خودروي 405 روي زمين افتاد و با شكستن پايش دستگير شد.

سردار قائد رحمتي با اشاره به اينكه متهم پس از مداوا جهت سير مراحل قانوني به استان همدان اعزام شد، بيان داشت: اين پرونده 35شاكي دارد.

 اخبار  حوادث  -  همشهری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------