پلیس: سوء استفاده از دختران جوان به بهانه تست بازیگری



رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: گاهی در شبکه های اجتماعی با پیج هایی رو به رو می شویم که به نام افراد مشهور از جمله بازیگران سینما است اما باید بدانید بیشتر این پیج ها جعلی و با قصد سوءاستفاده ایجاد می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "علی شفیعی" گفت: گاه کلاهبرداران و سوءاستفاده کنندگان در شبکه های اجتماعی موبایل شناسه هایی با نام بازیگران سینمای ایران ایجاد کرده اند که با درج پست هایی به منظور کشف استعداد و چهره های جدید بازیگری و به بهانه گرفتن تست از خانم های جوان که خود نسبت به این تبلیغات پیام داده اند، اقدام می کنند.

وی افزود: افرادسوءاستفاده کننده پس از پرسیدن چند سئوال ازخانم ها و دختران جوان به جهت تایید کردن آن ها عکس هایی را با پوشش و بدون پوشش از آنان دریافت می کنند و پس از مدتی اقدام به سوءاستفاده از این افراد می کنند.

رئیس پلیس فتای انتظامی استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: هر پیجی که در اینترنت می بینید حقیقت ندارد و گاهی به افراد کلاهبردار تعلق دارد بنابراین توصیه می کنیم به هیچ عنوان به این افراد اعتماد نکنید و تصاویر خود را برایشان ارسال نکنید و اگر با چنین موردی مواجه شدید از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir و یا با شماره تلفن های 0832182397 – 0832182429 تماس بگیرید.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------