تایید مرگ نوعروس شهربابکی به دلیل مصرف قرص لاغری



اخبار,اخبارحوادث ,مصرف قرص لاغری

مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی کرمان مرگ یک دختر جوان شهربابکی را به دلیل استفاده از قرص تایید کرد.

 خبرآنلاین کرمان: در روزهای اخیر خبری مبنی بر مرگ یک دختر جوان شهربابکی یک هفته قبل از جشن عروسی اش منتشر شده بود که توسط مسئولان شهربابک تکذیب شد. در این خبر که ابتدا در شبکه های اجتماعی نشر شده بود آمده:«این خانم شهربابکیه عید فطر عروسیش بوده چند روز پیش میره قرص لاغری از تبلیغات ماهواره میگیره که واسه عروسیش خوش اندام بشه اما متاسفانه بعد از مصرف تشنج میگیره میره تو کما و متاسفانه دیشب فوت میکنه...»

پیگیری های خبرآنلاین برای تماس با مسئولان شهربابک از شهرستان های استان کرمان، به تکذیب خبر توسط فرماندار شهربابک منتهی شد. محمد رضا شریفی گفته بود: این خبر صحت ندارد و این ماجرا را تکذیب می کنم.

اگرچه یکی از کارکنان اورژانس شهربابک این خبر را تایید کرده بود. حالا مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی کرمان در گفتگو با خبرآنلاین از صحت این ماجرا پرده برداشت. وی گفت: این دختر حدود بیست روز در کما بود و بعد جان خود را از دست داد.

سعیدی افزود: تا جواب آزمایشات مشخص نشود، نمی توان به طور قطع و یقین در مورد نوع قرص مصرفی صحبت کرد.

وی افزود: این دختر از شهربابک به کرمان منتقل شده بود و پس از بیست روز در کما بودن، جان خود را ازدست داد.

سعیدی درباره شایعاتی مبنی بر خودکشی این دختر گفت: دلیلی برای خودکشی وجود نداشته چرا که آخر همین ماه جشن عروسی اش بوده و وی کاملا نسبت به این ازدواج رضایت داشته است.

مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی کرمان درباره نوع قرص مصرفی گفت: اکثر داروهای لاغری که در ماهواره تبلیغ می شود حاوی آمفتامین و مواد روانگردان است و این مواد سوخت و ساز بدن را بالا می برند و باعث لاغری می شوند اما کاهش وزن از عوارض این مواد است و مصرف اینگونه قرص ها برای کاهش وزن پرخطر است.

سعیدی در پایان درباره زمان اعلام نتیجه آزمایشات گفت: من اطلاعی ندارم.


  اخبار  حوادث  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------