آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نمایشگاه‌دار(+عکس)



زوج جنایتکار که پس از کشاندن مرد نمایشگاه‌دار به خانه‌شان او را به قتل رسانده بودند، با صدور قرار جلب دادرسی بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه پنجشنبه، 22 آبان سال گذشته همزمان با گزارش ناپدید شدن مرد میانسالی، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. این زن در شکایت خود گفت: شوهرم صاحب یک نمایشگاه خودروست. دیروز صبح با خودروی مزدا 3 خود از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت هرچه با او تماس گرفتم تلفن همراهش خاموش بود. احتمال می دهم حادثه ای برای او رخ داده باشد.

 

اخبار,اخبارحوادث, کلاهبرداری

 

با توجه به وضع مالی مرد ناپدیدشده به نام پویان، ماموران احتمال دادند او قربانی آدم ربایی شده است. به همین دلیل تحقیقات را روی این شاخه متمرکز کردند. با گذشت چند روز از ماجرا و تماس نگرفتن آدم ربایان،این فرضیه رنگ باخت و ماموران فرضیه قتل را مطرح کردند. در این مرحله از بررسی ها کارآگاهان دریافتند، پویان با زنی به نام شهره ارتباط تلفنی دارد. پس از کشف این سرنخ،شهره و همسرش به عنوان مظنون دستگیر شدند.

در حالی که این زوج منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت پویان بودند، ردیابی های پلیسی نشان داد مرد ناپدیدشده روز حادثه حوالی خانه آنها دیده شده است. متهمان که هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشتند سرانجام لب به اعتراف گشودند. همسر شهره در بازجویی ها گفت: مهر سال 92 متوجه شدم همسرم خیلی ناراحت است. کنجکاو شدم و خواستم مشکلش را با من درمیان بگذارد. همسرم پس از اصرار من گفت چند ماه قبل مردی که او را می شناسد وارد خانه شده و به او تعرض کرده است. پس از آن تصمیم گرفتم همسرم را به قتل برسانم اما وقتی اصرار به بی گناهی کرد، حرفش را باور کردم و با تحقیق درباره ماجرا متوجه شدم پویان به زور وارد خانه ام شده است.

متهم ادامه داد: بعد از آن خط تلفن همراه جدیدی گرفتم و با آن به نام همسرم به پویان پیامک دادم و او هم جواب پیامک هایم را می داد تا این که روز حادثه او را به خانه ام کشاندم. وقتی پویان وارد خانه شد با میله آهنی از پشت سر به او ضربه زدم. او به طرف همسرم حمله کرد اما من مقابلش ایستادم و این بار پنج ضربه دیگر به سرش زدم تا این که فوت شد. جسد را داخل گونی گذاشتم و با خودروی خودش به پارکینگی در بزرگراه رسالت بردم و همانجا رها کردم.

شهره هم در بازجویی ها گفت: یک سال قبل با زن جوانی آشنا شدم و او گفت مدتی است مردی به نام پویان برای او کار بسته بندی می آورد تا در خانه انجام دهد. از آنجا که من هم در خانه حوصله ام سر رفته بود، خواستم برای من هم کار بیاورد که شماره پویان را به من داد. به این بهانه با هم آشنا شده و یک روز او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. وقتی همسرم متوجه ماجرا شد، تصمیم به قتل او گرفت و من در تماس با پویان به این بهانه که کسی در خانه نیست او را به خانه دعوت کردم.

با اعتراف متهم، بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان جنایی به محل پارک خودروی مزدا 3 رفتند. مأموران در بازرسی از مزدا 3 جسد مرد نمایشگاه دار را داخل صندوق عقب خودرو کشف کردند. در ادامه متهمان صحنه جنایت را بازسازی کرده و نتوانستند هیچ دلیلی برای ادعای تعرض مقتول ارائه کنند. با تکمیل تحقیقات، سجاد منافی آذر بازپرس جنایی تهران برای مرد جوان به اتهام مشارکت در قتل و برای شهره به اتهام معاونت در قتل قرار جلب دادرسی صادر کرد.

زوج جنایتکار بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شوند.


 اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------