قتل دردناک کودک ۵ ماهه به دست پدرش/ توهم شیشه دخترک را با ضربه مشت از پای درآورد



پدر «باران» کوچولو در توهم شیشه‌ای، دخترک را با ضربه مشت از پای درآورد.

به گزارش خبرنگار شوک، سحرگاه 14 تیرماه سال جاری زن جوانی که از شدت ترس و وحشت رنگ بر رخسار نداشت، با مراجعه به کلانتری خرمدشت ادعا کرد شوهرش دختر پنج ماهه‌شان را به قتل رسانده است. با ادعاهای «مریم» 25 ساله، تیم ویژه‌ای از مأموران کلانتری برای بررسی صحنه حادثه به قتلگاه اعزام شدند و دیدند در خانه باز است و دیگر صدای گریه باران کوچولو نمی‌آید. مأموران صحنه‌ای باورنکردنی را دیدند، باران کوچولو در گوشه‌ای از خانه برای همیشه آرمیده بود.

معاینات پزشکی قانونی نشان داد که باران کوچولو با ضربه سختی از ناحیه گیجگاهی سر خونریزی مغزی کرده و در کمتر از 5 دقیقه به کام مرگ فرو رفته است.«حمید» پدر باران کوچولو که در توهم شیشه‌ای نمی‌دانست با دستان خود تنها کودکش را به قتل رسانده است، خیلی زود توسط مأموران کلانتری دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

همسایه‌ها چه گفتند
یکی از همسایه‌های خانواده باران کوچولو به شوک گفت: این زوج جوان سه سال است که ازدواج کرده‌اند، حمید و مریم زندگی خوبی داشتند تا اینکه در 3-2 ماه گذشته متوجه شدیم حمید معتاد شده است و دائماً سر همین مسأله با مریم دعوا و مشاجره می‌کند. او شغل‌اش را از دست داده بود و با مصرف بیش از حد شیشه با مریم درگیر می‌شد و چند بار ما شاهد بودیم که او را بشدت کتک می‌زد.بنابر این گزارش، مریم به دلیل شرایط خاصی که داشت، نتوانست در مصاحبه با شوک حرف زیادی بزند. تنها جمله‌ای که گفت این بود: مواد مخدر زندگی ما را نابود کرد!

متأسفانه مخدرهای صنعتی و روانگردان‌ها این روزها عامل جرایم مختلفی هستند که زندگی صدها نفر را درگیر کرده است. قتل، خشونت علیه زنان و کودکان و حتی سایر اعضای خانواده و سرقت‌های مختلف از جمله این جرایم به شمار می‌روند.به نظر می‌رسد سیاست‌های پیشگیرانه در این حوزه بسیار حساس و مهم که نهاد خانواده را درگیر خود کرده است، بسیار موفق نبوده و باید زمینه‌های آن را با بررسی و تحقیقات علمی بیشتر جست‌و‌جو و راهکاری پیدا کرد. باران کوچولو و حتی مریم مادرش تنها قربانیان این دنیای شیشه‌ای نیستند و باید چاره‌ای اندیشیده شود تا با چنین حوادث تلخ و ناگواری روبه‌رو نشویم.

بنابر این گزارش هم‌اکنون «حمید» برای بازجویی‌های بیشتر به همراه پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.


 اخبار  حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------