قاتلان گروگان تربت جامی دستگیر شدند/قاتل: گروگان را به خاطر اینکه مزاحم همسرم می شد ،کشتم



مردانی که شوهر زنی را در برابر دیدگان وی گروگان گرفته و دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.

  این جنایت غروب چهارشنبه گذشته رخ داد و مردی موتورسوار در برابر دیدگان همسرش به نام اسماء از سوی سرنشینان پرایدی ربوده شده و سپس به قتل رسید.


وقتی اسماء فاش کرد که گروگانگیران در تماس تلفنی گفته‌اند شوهرش را کشته‌اند به ردپایی از یک مرد به نام جواد برخوردند و وی را تحت تعقیب گرفتند.


سرهنگ مختاری فرمانده پلیس تربت‌جام افزود: کارآگاهان بلافاصله این مرد را دستگیر کردند و وی سه همدست خود را لو داد. آنان نیز دستگیر شدند و تحقیقات برای کشف راز معادله مجهول این جنایت ادامه دارد.


انگیزه جنایت
جواد که راهی جز بیان حقیقت پیش رو نداشت در اعترافاتی تکان دهنده گفت: محمد برای همسرم ایجاد مزاحمت می‌کرد و از این موضوع واقعاً عذاب می‌کشیدیم. فکر تسویه حساب با او یک لحظه آرامم نمی گذاشت. موضوع را با سه دوستم مطرح کردم. حمید، صادق و سعید  قول دادند که با من همکاری کنند.  ما محمد را تعقیب می‌کردیم. آن روز غروب با همسرش سوار بر موتور بودند که در جاده نیل شهر  با خودرویمان راه‌شان را مسدود کردیم. ما محمد را در حالی که همسرش بشدت دچار ترس و وحشت شده بود ربودیم و به  خانه گلی در حوالی چاه کشاورزی که همان نزدیکی بود بردیم. 

 

وی افزود: دست و پای محمد را بستیم و با چاقو او را به قتل رساندیم.  جواد با ابراز ندامت و پشیمانی از این تصمیم احساسی و هیجانی خود که منجر به قتل شده است گفت: در تماس با  همسرش گفتیم که چه بلایی به سر شوهرش آورده ایم و متواری شدیم.  بنابر این گزارش، سه همدست این مرد انتقامجو در بازجویی‌ها ادعاهای جواد را تأیید کردند و انگیزه خود را همدردی با دوستشان دانسته و گفتند قربانی جنایت نباید مزاحم همسر وی می‌شد.


 اخبار  حوادث  -  ایران 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------