رابطه نامشروع خانم معلم با پسران دبیرستانی فاش شد/ قربانیان با حرف‌های عاشقانه فریب می‌خوردند + عکس



معلم متجاوز پس از سیر مراحل دادگاهی به 30 سال حبس به خاطر ایجاد رابطه نامشروع با دانش آموزان، محکوم کرد .

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان، خانم "بریتانی التیس "36 ساله اهل اوتا امریکا متهم به تجاوز در روز سه شنبه در دادگاه محکوم شد.

این معلم زبان انگلیسی در حالی که در ابتدای اتهامات خود ازاد بود وقتی معلوم شد که در حال ادامه دادن به رابطه نامشروع با یکی از قربانیان خود است توسط پلیس دستگیر و به زندان فرستاده شد .

این معلم متجاوز قربانیان خود را که پسران نوجوان 17 و 16 ساله هستند،از بین دانش اموزان خود انتخاب میکرد.براساس گزارش پلیس، جنایتکارابتدا با پسر ها دوست صمیمی میشد و به آنها اجازه میداد در کلاس با او رابطه عاطفی برقرار کنند. سپس انها را  به داشتن رابطه نامشرع ترغیب میکرد.

در دادگاه ،مادر یکی از قربانیان خطاب به متهم گفت: تو در این راه به پسر من آسیب روحی و عاطفی زدی وهمینطور به قربانیان  دیگر.

وکیل مدافع معلم شیطان صفت میگوید:  التیس یک شخص آسیب دیده است که در نتیجه تحقیر در خانه و برای کنار امدن با مشکلات احترام به نفس به این گونه روابط وخوش گذرانی با پسر ها  چنگ زده است.

 

اخبار,اخبارحوادث , تجاوز  جنسی


التیس که در حال گریه کردن بود از قرابنیان خود عذر خواهی کرد، البته او ماه قبل با یک  دست نوشته ایی از قاضی پرونده در خواست کرد تا او را به زندان محکوم نکند و قول میدهد تاهرگز جنایت هایم را تکرار نکنم .

او همچنین افزود که من هم یک انسانم و دریک دوره زمانی آسیب پذیر زندگی ام به این راه الوده شدم.

این معلم متجاوز در اکتبرسال 2013 ابتدا با یک گزارش یک از قربانی هایش دستگیر شد و به دنبال ان دو قربانی دیگر با شکایت مشابهی او را متهم کردند . التیس پس از روشن شدن رفتار های ناشایستش در مدرسه ،اخراج شد و همسرش دادخواست طلاق د اد .

قاضی دادگاه خطاب به متهم گفت که تو یک انسان بالغ و یک معلم هستی و باید از ایجاد این رفتار و روابط جلوگیری میکردی و اکنون باید مسئولیت رفتارت را بپذیری.والتیس به اتهام سه مورد تجاوز به 30 سال زندانی محکوم شد.


 اخبار  حو ادث   - باشگاه  خبر  نگاران 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------