خشونت بی حد پلیس جان مرد بی‌گناه را گرفت + تصاویر



خشونت بیش از حد نیروهای پلیس محلی در دستگیری یک مضنون غیر مسلح به قیمت جان مرد جوان تمام شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از آنکه نیروهای پلیس آلاباما به یک مرد غیر مسلح مشکوک شدند ، به حدی در دستگیری این مرد خشونت به کار بردند که فرد مضنون به دلیل استنشاق بیش از حد گاز خارج شده از اسپری فلفل جان باخت.

 

اخبار,اخبار,حوادث


به گفته شاهدین عینی که در محل این درگیری حضور داشتند پلیس گشت محلی پس از مشکوک شدن به مرد جوان غیر مسلح دستور توقف وی را صادر کرد.

بی‌اعتنایی مرد جوان به دستور پلیس گشت محلی تنها به دلیل این بود که وی سرگرم گوش دادن به موسیقی بوده است و نمی توانست صدای پلیس را مبنی بر ایستادن بشنود.

این مامورین گشت ابتدا به دلیل اینکه دست‌های متهم مخفی بود و آنها نتوانستند ببینند گمان کردند که مسلح است.

 

اخبار,اخبار,حوادث


همین امر موجب شد تا این مامورین دستور ایستادن وی را صادر کردند و بی توجهی او به دستور آنها بیش از بیش موجب خشمگینی این مامورین شود.

پلیس به سمت این مرد نگون بخت حمله‌ور شد و او را با اسپری فلفل مجروح کردند به قدری مرد را متحیر ساخت که فرصت دفاع  از خود را پیدا نکرد.

"آنتونی دیواین" بر اثر استنشاق بیش از حد گاز خارج شده از اسپری فلفل دچار مسمومیت شد که پس از انتقال وی به بیمارستان علی رغم تلاش زیاد نتوانستند جان او را نجات دهند.

به گفته "دن کارن" سخنگوی پلیس شهرستان تاسکالوسا در الاباما این دو مامور پلیس در حال حاضر خلع سلاح شده‌اند و در بازداشت موقت به سر می‌برند.


اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------