اجاره آنلاین دختر بچه های بی گناه به مردان هوس باز/ جنایتکاران مخوف با تغییر چهره موفق به فرار شدند+ عکس



به گزارش پلیس‌آلاباما، عوامل باند قاچاق کودکان شهر کلمن ایالت آلاباما شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، زوج جوانی که کودکان شهرهای مختلف در ایالت آلاباما را به قصد بهره کشی جنسی می‌ربودند و پس از آموزش‌های ویژه آنان را در سایت‌های غیر اخلاقی برای فروش و یا اجاره به اشتراک می‌گذاشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

بنابر این گزارش، "امبر کارت رایت" 24 به همراه همسرش "زاچاری برنز" 23 ساله به اتهام قاچاق کودکان به منظور بهره کشی جنسی درشهر کلمن ایالت آلاباما شناسایی و دستگیر شدند.

اخبار,اخبارحوادث تجاوز


به گزارش پلیس، این زوج در سفرهای خود به شهرهای متخلف آلاباما، سوئیت‌هایی را برای اقامت چند روزه خود اجاره می‌کردند که حتما در همسایگی و مجاورت خانواده‌هایی با دست کم سه فرزند باشند.

بالا رفتن آمار کودکان مفقود شده و همچنین شکایت‌هایی مبنی بر وجود عکس‌های کودکان گم شده در یک سایت اینترنتی غیر اخلاقی منجر به آغاز تحقیقات پلیس برای دستگیری عوامل باند قاچاق کودک در آلاباما آغاز شد.

به گفته "مت جستری" سخنگوی پلیس کلمن، این زوج تبهکار کودکان زیر سن 12 سال را تنها پس از چند ساعت از اقامت خود با بهره بردن از غفلت والدین، فرزندان آنان را ربوده و از صحنه جرم متواری می‌شدند.

این زوج مخوف توانسته بودند تا با تغییر چهره به مدت دو سال ناشناس باقی بمانند.

پلیس ایالتی با همکاری پلیس اینترپل با استفاده از IP سیستم‌های کامپیوتری آنان که عکس و فیلم‌های مستهجن از قربانیان خود را به منظور بهره کشی جنسی در اختیار کاربران خاص خود برای فروش یا اجاره به اشتراک می‌گذاشتند، موفق به شناسایی آنان شدند.

پروندن آنان پس از تکمیل شدن، به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد تا محاکمه شوند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------