کشف 10 تن دارو و لوازم آرایشی فاسد در کرج



فرمانده انتظامی استان البرز ، از کشف 10 تن انواع دارو و لوازم آرایشی - بهداشتی تاریخ گذشته در شهرستان نظرآباد و معدوم شدن آنها خبر داد .

  به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود : در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی دارو و لوازم آرایشی – بهداشتی در سوله ای در شهرک صنعتی نظرآباد بلافاصله پبگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه نجم آباد نظرآباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع ، ماموران با هماهنگی مقام قضایی همراه با نماینده اداره بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد به مکان سوله مورد نظر اعزام و پس از ورود به آنجا موفق به کشف 10 تن دارو و لوازم آرایشی -بهداشتی شامل مکمل غذایی ، ویتامین ، شوینده های بهداشتی ، مواد اولیه ساخت دارو و تعداد زیادی لیبل ( مارک تجاری ) شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : این مقدار دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی که بر اساس بررسی های کارشناسان اداره بهداشت 4 سال از تاریخ انقضای آنها می گذرد پس از درج برچسب هایی با تاریخ مصرف جدید و با نام شرکت های دارویی معتبر به بازار تقاضا عرضه می شد.

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن اشاره به پلمپ سوله مذکور از انتقال داروهای مکشوفه به منظور معدوم نمودن آنها به اداره بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد خبر داد.

گفتنی است ، در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

 اخبار  حوادث  - عصر ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------