خواب مرد 80ساله و حوادثی که آفرید



حادثه گم شدن یک مرد 80 ساله در جنگل‌های رستم کلا هنگامی رخ داد که او برای جمع‌آوری علوفه از خانه خارج شده و دیگر خبری از او نبود.

 با اعلام گم‌شدن این مرد سالخورده به امدادگران آتش‌نشانی مرکز استان مازندران تجسس‌ها برای به دست آوردن ردی از این مرد آغاز شد.


حادثه گم‌شدن این مرد ساعت 11 شب سه شنبه 23 تیرماه به مأموران امدادرسان آتش‌نشانی ساری اعلام شده بود.


نیروهای آتش‌نشانی ساری که احتمال می‌دادند پیرمرد گم شده دچار حادثه‌ای تلخ شده باشد، بلافاصله در قالب یک  گروه امداد ونجات به محل حادثه اعزام شدند.


بر اساس گزارش آتش‌نشانی ساری این حادثه در جنگل شهر رستم کلا -حد فاصل شهر نکا و بهشهر - در حالی روی داده است که مرد 80 ساله هر روز برای چیدن علوفه برای دام خود صبح زود از خانه خارج شده و تا گرم شدن هوا به خانه مراجعت می‌کرد اما آن روز اعضای خانواده هر چه منتظر ماندند خبری از او نشد.


این موضوع سبب نگرانی خانواده و اهالی محل شد. اهالی محل نیز ضمن جست‌وجو برای پیدا کردن مرد گمشده، با هلال‌احمر بهشهر نیز تماس گرفته و تقاضای کمک کردند و در پی آن به مأموران پلیس نیز اطلاع دادند.


حسن سیدی مدیرعامل آتش‌نشانی ساری در این باره گفت: امدادگران این سازمان به همراه دو سگ امداد و نجات، عملیات جست‌وجو را در  محل حادثه آغاز کردند.


وی گفت: با وجود تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان و دیگر نیرو‌ها  تا ساعت 2 بامداد  خبری از مرد گمشده به دست نیامد و عملیات به روز بعد موکول شد اما در کمال تعجب گروه‌های تجسس و اعضای خانواده وی، ‌او روز بعد در کمال سلامت به خانه بازگشت.


بنا بر اظهارات بستگان نزدیک وی، پیرمرد شب را در جنگل سپری کرده بود که نزدیک صبح با دیدن روشنایی آبادی- نزدیک روستای گرجی محله - خود را به آنجا می‌رساند و از فرط خستگی کنار کلبه‌ای در زمین کشاورزی به خواب عمیقـــــی فرو می رود.


بنا بر این گزارش روز دوم  از ماجرای ناپدیدشدن این مرد هنگامی که یک کشاورز از اهالی  گرجی محله  برای کار درزمین زراعی اش به آنجا رفته بود وی را در حالی که خواب بوده پیدا می کند.

 

 اخبار حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------