مصرف «شیشه» دلیل اسیدپاشی روی ٣ زن



  چهار پسر که متهم هستند روی سه زن بودکانی اسید ریخته‌اند بعد از دستگیری ادعا کردند تحت‌تأثیر ماده مخدر شیشه دست به این کار زده‌اند.

سه زن در این حوادث آسیب جزئی دیدند و هیچ‌یک در بیمارستان بستری نیستند. نخستین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ ساعت یک بامداد سه‌شنبه هفته گذشته برقرار شد و زنی ٥١ساله خبر داد فردی ناشناس از پشت به وی اسید پاشیده است. این زن گفت همراه خانواده‌اش در حال پیاده‌روی در خیابان بود که ناگهان احساس کرد چیزی روی او ریخته شده و وقتی دقت کرد، متوجه شد پشت مانتو او سوراخ‌سوراخ شده است.

 

ساعتی بعد زنی ٣١ساله در تماس با پلیس اظهاراتی مشابه را مطرح کرد و پس از آن زنی ٢٨ساله که او نیز دچار حادثه‌ای مشابه شده بود موضوع را به پلیس گزارش داد. این زن که آرنجش مجروح شده بود، گفت: «وقتی احساس سوزش کردم، برگشتم و دیدم مردی به سرعت سوار خودرو شد و فرار کرد».این زن که دچار جراحت سطحی شده بود بعد از مداوای اولیه مرخص شد. این در حالی بود که از وقوع چنین اتفاقی وحشت کرده بود. کارآگاهان بعد از جمع‌آوری این اطلاعات فهمیدند فرد یا افرادی با انگیزه مرموز با اسید به شاکیان حمله کرده‌اند.

 

اتمال داده می‌شد اسید با استفاده از سرنگ روی این زنان پاشیده شده است. کارآگاهان برای پی‌بردن به جزئیات ماجرا بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته را در دستور کار قرار دادند و سرانجام بعد از ٢٤ ساعت چهار پسر جوان را در این خصوص بازداشت کردند. متهمان در بازجویی‌ها گفت: «تحت‌تأثیر ماده مخدر شیشه تعادل روانی خود را از دست داده بودیم به همین دلیل دست به این کار زدیم». سردار ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تأیید این خبر گفت: «در بازرسی بدنی به عمل‌آمده از یکی از متهمان آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد». او خاطرنشان کرد: «با وجود جزئی‌بودن حادثه و عدم شکایت شاکی خصوصی در این زمینه، با تشکیل پرونده مقدماتی متهمان برای سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضائی شدند».


بنا بر این گزارش، درحال‌حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------